bip_menu_top

Artykuł archiwalny

print

2015-11-09 14:46:02

ZAPYTANIE OFERTOWE


Znak sprawy: RW.VIII.271.13.2015

Sędziejowice, 09.11.2015 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).

1. Zamawiający:

Gmina Sędziejowice

ul. Wieluńska 6

98 – 160 Sędziejowice

zaprasza do złożenia oferty na :

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż elementów wyposażenia placu zabaw w ramach urządzania placu zabaw ze środków funduszu sołeckiego na terenie gminy Sędziejowice w miejscowości Dobra. Ponadto, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowy placu zabaw w czterech egzemplarzach na potrzeby zgłoszenia przez Zamawiającego właściwej jednostce nadzoru budowlanego.

Zamawiający przeznacza na całość zadania kwotę 22 282,31 zł.

Zamawiający nie precyzuje szczegółowo jakie urządzenia powinny wchodzić w skład urządzanego placu zabaw - w ramach powyższej kwoty oczekuje urządzenia funkcjonalnego i atrakcyjnego placu zabaw, spełniającego oczekiwania społeczności lokalnej. W przypadku urządzeń drewnianych konstrukcja powinna być wykonana z drewna klejonego, zabezpieczonego przed wpływem warunków atmosferycznych, montowana na metalowych kotwach. Elementy metalowe powinny być ocynkowane oraz malowane proszkowo, elementy kolorowe wykonane z płyty polietylenowej HDPE. W ramach elementów wyposażenia placu zabaw powinna znajdować się tablica informacyjna z regulaminem.

Proponowane urządzenia powinny posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi.

3. Termin realizacji zamówienia:

Realizacja zamówienia zostanie podzielona na dwie części:

Cz. I – zakup wraz z dostawą elementów wyposażenia placu zabaw do kwoty 9 478,55 zł brutto -
do 15.12. 2015r.

Cz. II – zakup wraz z dostawą elementów wyposażenia placu zabaw do kwoty 12 803,76 zł brutto oraz wykonanie projektu budowy obejmującego elementy zakupione w cz. I i II, a także montaż całości zakupionego wyposażenia zgodnie z projektem budowy – do 30.06.2016r.

4. Oczekiwany okres gwarancji:

Co najmniej 3 lata.

5. Sposób przygotowania oferty:

  • ofertę należy sporządzić w formie pisemnej lub elektronicznej – z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do zapytania,

  • do oferty należy załączyć szczegółowy wykaz proponowanych elementów wyposażenia placu zabaw wraz z opisem, wizualizacją produktu oraz wyceną poszczególnych elementów,

  • oferta powinna zawierać: nazwę i adres oferenta, wartości oferty (cena brutto i wartość brutto), oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta,

  • oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,

  • oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę,

  • zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Ofertę należy złożyć:

a) w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego

Gmina Sędziejowice

ul. Wieluńska 6

98 – 160 Sędziejowice

oznaczonej ,,OFERTA – plac zabaw w Dobrej’’,

do dnia 20.11.2015 r., od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu, tj.: 7:30 - 15:30 sekretariat (pokój nr 19),

b) lub przesłać w formie elektronicznej na adres: promocja@gminasedziejowice.pl,

temat wiadomości: ,,OFERTA – plac zabaw w Dobrej’’,

do dnia 20.11.2015 r., do godziny 15:30.

6. Warunki płatności określi umowa zawarta pomiędzy Zamawiającym, a wybranym Wykonawcą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia.

7. Ocena ofert:

W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiające przeprowadzi analizę atrakcyjności złożonych ofert Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, którą Zamawiający oceni jako najciekawszą pod względem jakości, ilości zaproponowanych urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw oraz ich funkcjonalności. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Oferentami w celu uzupełnienia, wyjaśnienia lub doprecyzowania ofert.

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.

9. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

Justyna Odbieżałek

tel.: 43 / 677 16 93

10. Złożenie oferty w niniejszym zaproszeniu nie stanowi oferty w rozumieniu art.66 Kodeksu Cywilnego.

Załączniki:

  1. Treść oferty - Załącznik nr 1

Informacje o artykule

Autor: Justyna Odbieżałek
Zredagował(a): Adam Świerczyński
Data powstania: 09.11.2015 14:46
Data ostatniej modyfikacji: 09.11.2015 14:48
Liczba wyświetleń: 3114

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 ZAPYTANIE OFERTOWE 09.11.2015 14:47 Adam Świerczyński
bip_menu_bottom