-
Artykuł archiwalny
2015-07-01 15:08:03
Zapytanie ofertowe
Gmina Sędziejowice zaprasza do złożenia oferty: w ramach projektu ,,Sędziejowickie przedszkolaki naszą dumą’’ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, na zadanie pn.: "Zakup, dostawę oraz instalację sprzętu multimedialnego".
Znak sprawy: RW.VIII.271.2.2015 Sędziejowice, 01.07.2015 r.
(miejscowość i data)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).
1. Zamawiający:
Gmina Sędziejowice
ul. Wieluńska 6
98 – 160 Sędziejowice
zaprasza do złożenia oferty:
w ramach projektu ,,Sędziejowickie przedszkolaki naszą dumą’’ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
2. Przedmiot zamówienia:
Zakup, dostawa oraz instalacja niżej wymienionego sprzętu multimedialnego:
· Tablica interaktywna - QOMO QWB200-BW 88" - 2 szt.
· Projektor krótkoogniskowy - VIVITEK DW882ST - 2 szt.
· Uchwyt ścienny do projektora - AVTEK WallMount Pro 1200 - 2 szt.
· Kabel HDMI 10m - SHIRU - 2 szt.
· Ekran projekcyjny 180/180 - AVTEK TRIPOD Pro 180 - 2 szt.
· Głośniki wiszące - Avtek Speaker Active 2 szt.
· Kable do głośników 10m - VISION - 2 szt.
· Laptop z Win7 - ASUS R513CL-XX305V i3-3217U/4GB/128SSD/7HP64X GF710 2szt.
· Oprogramowanie - MICROSOFT Office 2013 - 2szt.
· Mysz komputerowa - SHIRU Smart Mouse - 2szt.
· Drukarka atramentowa kolorowa – HP DeskJet 2545 Ink Advantage (WIFI) (kabel USB) - 1szt.
· Telewizor LED 40" Full HD - Samsung UE40H6400 - 2szt.
· Uchwyt ścienny do telewizora - AVTEK SMS Flatscreen WH T - 2 szt.
· Kabel HDMI 5m - SHIRU - 2 szt.
· Aparat cyfrowy - Nikon Coolpix S2800 - 2szt.
· Karta pamięci 16 GB - Kingston 16GB SDHC - 2 szt.
· Pamięć pendrive 64GB - Kingston 64GB DataTraveler 100 G3 (USB 3.0) - 2 szt.
· Radio CD - Philips AZ420i - 2 szt.
· Odtwarzacz Blue Ray - Samsung BD-F5100 - 2 szt.
· Listwa przepięciowa 3 gniazda - ELGOTECH - 2 szt.
· Skaner - HP ScanJet S300 - 2 szt.
· Kserokopiarka - Kyocera-Mita ECOSYS - 1szt.
3. Termin realizacji zamówienia: W ciągu 14 dni od daty podpisania umowy.
4. Oczekiwany okres gwarancji: Zgodnie z kartami gwarancyjnymi producentów dostarczanego sprzętu.
5. Sposób przygotowania oferty:
· ofertę należy sporządzić w formie pisemnej lub elektronicznej – z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do zapytania,
· oferta powinna zawierać : nazwę i adres oferenta, wartości oferty (cena brutto i wartość brutto), oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta,
· oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
· oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę,
· zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, z zastrzeżeniem, że oferowany sprzęt multimedialny winien charakteryzować się parametrami odpowiadającymi co najmniej modelom sprzętu określonego w pkt. 2 zapytania. W takim przypadku do oferty należy załączyć szczegółową specyfikację oferowanego sprzętu.
Ofertę należy złożyć:
a) w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego: Gmina Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, 98 – 160 Sędziejowice
oznaczonej ,,OFERTA – sprzęt multimedialny’’, do dnia 09.07.2015 r., od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu, tj.: 7:30 - 15:30 – sekretariat (pokój nr 19),
b) lub przesłać w formie elektronicznej na adres: promocja@gminasedziejowice.pl, temat wiadomości: ,,OFERTA – sprzęt multimedialny’’, do dnia 09.07.2015 r., do godziny 15:30.
6. Warunki płatności: W ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wypełnionej faktury oraz po podpisaniu przez Zamawiającego potwierdzenia odbioru.
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Justyna Kijańska, tel.: 43 / 677 16 93
8. Złożenie oferty w niniejszym zaproszeniu nie stanowi oferty w rozumieniu art.66 Kodeksu Cywilnego.
Załączniki:
1. Treść oferty - Załącznik nr 1
Wójt
Jerzy Kotarski
Informacje o artykule
Autor: Justyna Kijańska Zredagował(a): Dariusz Matuszkiewicz Data powstania: 01.07.2015 15:08 Data ostatniej modyfikacji: 01.07.2015 15:09 Liczba wyświetleń: 3086 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował