bip_menu_top
print

2014-04-29 14:23:41

Ogłoszenie o zamówieniu


Przebudowa części pomieszczeń sanitarnych w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Sędziejowicach.

Numer ogłoszenia: 145094 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sędziejowice ,
ul. Wieluńska 6,
98-160 Sędziejowice,
woj. łódzkie,
tel. 43 6771002,
faks 43 6771006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminasedziejowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części pomieszczeń sanitarnych w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Sędziejowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Objęty projektem budynek ZSO Nr 1 w Sędziejowicach zlokalizowany jest na działce Nr 106/1. Zakres robót do wykonania obejmuje: - przebudowę istniejącego zaplecza sanitarnego na parterze i I piętrze budynku z dostosowaniem do wymogów warunków technicznych, obowiązujących normatywów oraz zaleceń Sanepidu, - przebudowę i adaptację istniejącego w piwnicy obok szatni pomieszczenia (harcówki) i magazynku - na pomieszczenia sanitarne, - remont dwóch pomieszczeń pomocniczych znajdujących się w piwnicy.

2. Szczegółowy zakres zamówienia określają:
- projekt techniczny - załącznik nr 9 do SIWZ,
- przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ,

Użyte w ww. dokumentacji nazwy własne należy traktować jedynie jako element charakterystyki danego produktu, Wykonawca może zastosować dowolny produkt równoważny.

3. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia 60 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na całość wykonanych robót objętych niniejszym zamówieniem.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2, 45.11.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.33.12.11-8, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.20.00-3, 45.33.12.10-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00zł wg zasad określonych w Dziale XIII SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie wykonawca spełnia / nie spełnia z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia gdy wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (rozpoczął i zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane podobnego rodzaju polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie obiektów kubaturowych użyteczności publicznej typu: świetlice, przedszkola, szkoły, szpitale, budynki biurowe, budynki zbiorowego zamieszkania z załączeniem dokumentów, z których winno jednoznacznie wynikać, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, terminowo i prawidłowo ukończone wraz z określeniem zakresu robót, a wartość brutto każdej z nich wynosiła co najmniej 200.000,00 zł. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie wykonawca spełnia / nie spełnia z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie potencjału technicznego Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie wykonawca spełnia / nie spełnia z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia gdy wykaże się dysponowaniem: - co najmniej jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; - co najmniej jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; - co najmniej jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w co najmniej ograniczonym zakresie. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie wykonawca spełnia / nie spełnia z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie wykonawca spełnia / nie spełnia z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP.

     

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ. (W odniesieniu do oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w treści formularza należy wymienić nazwy (firmy) wszystkich Wykonawców, natomiast podpis pod formularzem może być złożony przez Wykonawcę-pełnomocnika).

2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

3) Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).

4) Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej,

5) Dokument wskazujący części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 7 do SIWZ (w przypadku nie wystąpienia podwykonawców wpisać /nie dotyczy/),

6) Szczegółowy lub uproszczony kosztorys ofertowy,

7) Dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale IX SIWZ.


SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:

1) Zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) stosownie do wysokości zmiany stawek. 2) w przypadku zmiany uregulowań prawnych mających istotny wpływ na podniesienie kosztów realizacji zamówienia stosownie do wynikających z nich zmian

3) Zmiany nazwy lub adresu Wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno prawnej - przekształceniem.

4) Zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem:
- zmiany terminu realizacji zadania inwestycyjnego spowodowanego zaistnieniem okoliczności mających wpływ na przebieg realizacji zamówienia, których nie można było przewidzieć w momencie jej podpisania;
- konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej;
- innych niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych, technicznych lub przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, zgodnie z przepisami odrębnymi.
- wstrzymania robót budowlanych przez uprawniony organ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, pokój nr 9-10 w godzinach pracy tj., 7:30 - 15:30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
21.05.2014 godzina 10:00,

miejsce: Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, - sekretariat (pokój nr 19)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Wójt
Jerzy Kotarski







 

 

Wszyscy uczestnicy postępowania

 
RW.VI.271.5.2014                                                  Data: 16.05.2014 r.
  

W związku z wpłynięciem w dn.13.05.2014r., 14.05.2014 r. i 16.05.2014 r., a więc po upływie połowy terminu wyznaczonego składania ofert, niżej podanych zapytań dot. postępowania przetargowego na zadanie pn.:  „Przebudowa części pomieszczeń sanitarnych w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Sędziejowicach",  

Pytanie nr 1
Proszę o dodatkowe informacje dot. wykończenia skrzydeł drzwi wewnętrznych tj. rodzaj okleiny, gr. okleiny, kolor okleiny, rodzaj wypełnienia skrzydeł /płyta pełna, płyta otworowa, plaster miodu/ itp.


Pytanie nr 2
Czy ościeżnice maja być zgodnie z kosztorysem tj. stalowe malowane?

 
Pytanie nr 3
Kosztorys na rob. Budowlane nie zawiera:
a)      malowania istniejących okien
b)      ułożenia dwuwarstwowych gładzi gipsowych pod malowanie
c)      ułożenia gładzi pod tynk mozaikowy zwłaszcza na śc, istniejących
d)      czyszczenia i malowania parapetów wewnętrznych
e)      usunięcia lamperii
f)        utylizacji gruzu
g)      malowania istniejących rur i grzejników instalacji c.o.
h)      izolacji posadzek „płynną folią" wraz z wywinięciem na ściany
i)        wylewek samopoziomujących
j)        rusztowań do robót związanych z obudową kominów wentylacyjnych
- proszę o zajęcie stanowiska i uzupełnienie przedmiarów.

 
Pytanie nr 4
Proszę o dosłanie kosztorysów na rob. Sanitarne i elektryczne w wersji umożliwiającej pracę bezpośrednio w programie kosztorysowym/zapis np.ath/ lub zapis z możliwością otwarcia poprzez programy do otwierania. Załączone kosztorysy na w/w roboty najprawdopodobniej są skanami.
 

Pytanie nr 5
Dokumentacja projektowa przewiduje wykonanie wylewki samopoziomującej oraz izolacji przeciwwilgociowej pod posadzkowej brak jednak takich pozycji w przedmiarze czy należy ująć je w ofercie?

 
Pytanie nr 6
Według dokumentacji projektowej na ścianach powyżej płytek oraz na sufitach w piwnicy należy wykonać gładź gipsową, przedmiar robót nie uwzględnia takich robót, czy należy ująć je w ofercie?

 
Pytanie nr 7
Brak w przedmiarze robót pozycji związanej z montażem drzwi stalowych do pomieszczenia 006, czy należy ująć takie drzwi w ofercie?

   
Pytanie nr 8
Brak w przedmiarze robót pozycji związanej z wykończeniem istniejących podokienników, należy przyjąć ich pomalowanie czy okładanie glazurą?

 
Pytanie nr 9
Przedmiar robót nie obejmuje malowania istniejącej stolarki okiennej oraz montażu w niej nawiewników okiennych czy należy te prace ująć w ofercie?

 

informuję, iż na mocy art. 38, ust.1a ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), Zamawiający - Gmina Sędziejowice, pozostawia ww. zapytania bez rozpoznania.

Ponadto przypominam, iż zgodnie z zapisami Działu XVI, pkt 4 SIWZ - "Podstawowym elementem, na podstawie którego należy przedstawić koszt realizacji przedmiotu zamówienia, jest dokumentacja projektowa, a przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy i nie mogą być wyłączną podstawą do przygotowania oferty. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie czynności i okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia i uwzględnić je w ofercie. "

 
Wójt
Jerzy Kotarski

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik Załącznik nr 10 - Przedmiary robót.7z Załącznik nr 10 - Przedmiary robót 2014-04-29 14:27:37 Matuszkiewicz Dariusz
załącznik Załącznik nr 9 - Projekt budowlany.7z Załącznik nr 9 - Projekt budowlany 2014-04-29 14:25:38 Matuszkiewicz Dariusz
załącznik SIWZ + Załączniki od 1 do 8.7z SIWZ + załączniki od 1 do 8 2014-04-29 14:24:55 Matuszkiewicz Dariusz

Informacje o artykule

Autor: Dariusz Matuszkiewicz
Zredagował(a): Dariusz Matuszkiewicz
Data powstania: 29.04.2014 14:23
Data ostatniej modyfikacji: 16.05.2014 14:03
Liczba wyświetleń: 4855

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Ogłoszenie o zamówieniu 29.04.2014 14:27 Dariusz Matuszkiewicz
bip_menu_bottom