-
Artykuł archiwalny
2012-11-30 12:16:50
Ogłoszenie o zamówieniu dla Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Sędziejowicach
Numer ogłoszenia: 482476 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminna Jednostka Usług Komunalnych,
Sędziejowice-Kolonia 12,
98-160 Sędziejowice,
woj. łódzkie, tel. 43 67 112 26,
faks 43 67 112 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z pługiem do zimowego utrzymania dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: /Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z pługiem do zimowego utrzymania dróg/. Szczegółowy opis, zawierający minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, zawiera Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji:
- Ciągnik, co najmniej 24 miesięcy bez limitu Mth
- Pług, co najmniej 24 miesiące
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
4. Generalny Wykonawca w przypadku, o którym mowa w pkt.3, ponosi odpowiedzialność za wszelkie prace wykonane przez podwykonawców łącznie z udzieleniem gwarancji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 43.31.31.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Działalność stanowiąca przedmiot
zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień. Zamawiający
oceni, czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z
ofertą oświadczenia oraz dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na zasadzie wykonawca
/spełnia/ albo /nie spełnia/.
- Działalność stanowiąca przedmiot
zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień. Zamawiający
oceni, czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z
ofertą oświadczenia oraz dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na zasadzie wykonawca
/spełnia/ albo /nie spełnia/.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełniony warunek
posiadania wiedzy i doświadczenia, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie
ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co
najmniej 2 dostaw podobnego rodzaju, polegających na dostawie co
najmniej 1 ciągnika w opcji przystosowanej do montażu pługa do zimowego
utrzymania dróg - każda.
- Zamawiający uzna za spełniony warunek
posiadania wiedzy i doświadczenia, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie
ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co
najmniej 2 dostaw podobnego rodzaju, polegających na dostawie co
najmniej 1 ciągnika w opcji przystosowanej do montażu pługa do zimowego
utrzymania dróg - każda.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie potencjału technicznego
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Zamawiający oceni, czy
wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą
oświadczenia oraz dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ. Ocena
spełniania tego warunku zostanie dokonana na zasadzie wykonawca
/spełnia/ albo /nie spełnia/.
- W zakresie potencjału technicznego
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Zamawiający oceni, czy
wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą
oświadczenia oraz dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ. Ocena
spełniania tego warunku zostanie dokonana na zasadzie wykonawca
/spełnia/ albo /nie spełnia/.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie osób zdolnych do wykonania
zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Zamawiający
oceni, czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z
ofertą oświadczenia oraz dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na zasadzie wykonawca
/spełnia/ albo /nie spełnia/.
- W zakresie osób zdolnych do wykonania
zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Zamawiający
oceni, czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z
ofertą oświadczenia oraz dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na zasadzie wykonawca
/spełnia/ albo /nie spełnia/.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie sytuacji ekonomicznej i
finansowej Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Zamawiający
oceni, czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z
ofertą oświadczenia oraz dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na zasadzie wykonawca
/spełnia/ albo /nie spełnia/.
- W zakresie sytuacji ekonomicznej i
finansowej Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Zamawiający
oceni, czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z
ofertą oświadczenia oraz dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na zasadzie wykonawca
/spełnia/ albo /nie spełnia/.
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ,
2) podpisany i wypełniony formularz specyfikacji technicznej oferowanego przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli konieczność dokonania takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminna Jednostka Usług Komunalnych w Sędziejowicach, Sędziejowice - Kolonia 12, 98 - 160 Sędziejowice..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
10.12.2012 godzina 10:00,
miejsce: Gminna Jednostka Usług Komunalnych w Sędziejowicach, Sędziejowice - Kolonia 12, 98 - 160 Sędziejowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Kierownik
Krzysztof Zawadzki
Informacje o artykule
Autor: Krzysztof Zawadzki Zredagował(a): Dariusz Matuszkiewicz Data powstania: 30.11.2012 12:16 Data ostatniej modyfikacji: 30.11.2012 12:19 Liczba wyświetleń: 3129 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował