-
Artykuł archiwalny
2009-10-26 14:13:00
Zakres kompetencji
Zakres kompetencji:
Do zadań i kompetencji referatu Organizacyjnego i Spraw Społecznych należy:
1) zapewnienie sprawnej organizacji pracy i prawidłowego funkcjonowania Urzędu,
2) gospodarowanie kadrami i prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników wszystkich gminnych jednostek organizacyjnych , wydawanie zaświadczeń z tego zakresu,
3) koordynowanie załatwianiem skarg i wniosków obywateli oraz interpelacji i wniosków radnych,
4) kontrola wykonywania uchwał Rady i wniosków jej komisji,
5) prowadzenie i udostepnianie obywatelom zbioru przepisów prawnych,
6) czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów i korespondencji,
7) prowadzenie archiwum Urzędu,
8) prowadzenie spraw socjalnych pracowników,
9) czuwanie nad zapewnieniem bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie,
10) koordynowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,
11) obsługa sekretariatu, sprawy kancelaryjne i techniczne związane z obsługą
interesantów,
12) realizacja zadań wynikających z faktu prowadzenia placówek szkolno -
wychowawczych, przedszkoli, ośrodków zdrowia,
13) realizacja zadań w zakresie upowszechniania kultury, kultury fizycznej, turystyki i wypoczynku,
14) współdziałanie z różnymi jednostkami organizacyjnymi i urzędami w zakresie przeciwdziałania bezrobociu, organizowanie prac interwencyjnych, robót publicznych, szkoleń i przekwalifikowań,
15) zabezpieczenie organizacyjno - kancelaryjne zleconych gminie do przeprowadzenia referendów i wyborów,
16) stwarzanie warunków dla realizacji zadań w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania nakomanii,
17) współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw,
18) wspieranie i upowszechnianie idei samorządowej,
19) obsługa biurowa i organizacyjna Rady, jej komisji i sołectw,
20) przygotowanie materiałów dla potrzeb organów wymienionych w pkt. 19 oraz dokumentowanie ich posiedzeń,
21) zapewnienie właściwych warunków do przeprowadzenia sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,
22) tworzenie warunków do prawidlowego wypełniania mandatu radnego,
23) organizacyjne i kancelaryjne zabezpieczenie wyborów sołtysów,
24) redagowanie strony Gminy Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony internetowej Gminy,
25) utrzymanie czystości i porządku w budynku Urzędu i wokół niego,
26) utrzymanie wyposażenia Urzędu w należytym stanie technicznym.
Telefon: (43) 677 10 02
Fax: (43) 677 10 06Informacje o artykule
Autor: Wójt Gminy Sędziejowice Zredagował(a): Dariusz Matuszkiewicz Data powstania: 26.10.2009 14:13 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 4137 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował