-
Artykuł archiwalny
2012-06-11 12:46:04
Ogłoszenie o zamówieniu
Odłapywanie oraz hotelowanie bezpańskich zwierząt z terenu gminy Sędziejowice.
Numer ogłoszenia BZP: 195288 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sędziejowice ,
ul. Wieluńska 6,
98-160 Sędziejowice,
woj. łódzkie,
tel. 43 6771002,
faks 43 6771006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminasedziejowice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odłapywanie oraz hotelowanie bezpańskich zwierząt z terenu gminy Sędziejowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest odławianie wskazanych przez Zamawiającego bezpańskich zwierząt z terenu administracyjnego Gminy Sędziejowice oraz ich hotelowanie.
2. Przez użycie w SIWZ określenia /zwierzęta/, Zamawiający rozumie tylko i wyłącznie psy i koty.
3. Zakres świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje:
a. Przejęcie dotychczas hotelowanych w Hotelu dla Zwierząt w Łodzi ul Kosodrzewiny nr 56 oraz w Schronisku dla zwierząt położonym we wsi Wojtyszki, gmina Brąszewice zwierząt (psów i kotów) w ilości 70 szt., będących własnością Gminy Sędziejowice. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość zwierząt do przejęcia z Hotelu dla Zwierząt w Łodzi przy ul. Kosodrzewiny 56 oraz Schroniska dla zwierząt we wsi Wojtyszki, gmina Brąszewice, może być mniejsza lub większa, a wynikać to będzie z ilości zwierząt przebywających w Hotelu jak i Schronisku dla zwierząt na dzień rozpoczęcia obowiązywania umowy, zawartej w wyniku niniejszego przetargu. Za przejęcie hotelowanych zwierząt, Wykonawca nie będzie pobierał od Zamawiającego żadnych opłat z tego tytułu.
b. Przybycie, w ciągu 36 godzin od zgłoszenia, na miejsce gdzie znajduje się bezpańskie zwierzę, odłowienie zwierzęcia, zapewnienie w czasie odłowienia i transportu zwierząt korzystania z urządzeń i środków, które nie stwarzają zagrożenia życia zdrowia oraz cierpienia zwierząt oraz dostarczenie ich i hotelowanie w ilości do 15 sztuk w trakcie obowiązywania umowy. W przypadku odławiania i odbioru matki z młodymi koszty dojazdu i odławiania będą liczone jak dla 2 szt. niezależnie od liczby młodych. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zwierzęcia, którego zlokalizowanie przez Wykonawcę będzie niemożliwe, koszty dojazdu w wysokości 75% kosztów dojazdu, ponosi Zamawiający.
c. Oznaczenie numerem identyfikacyjnym przebywających w hotelu/schronisku/przytulisku zwierząt poprzez chipowanie.
d. Zapewnienie zwierzętom odłowionym (od daty podpisania umowy będącej wynikiem niniejszego postępowania przetargowego) i przejętym zgodnie z punktem 3a, warunków zgodnych z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. - w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt, a w szczególności: zapewnienie opieki weterynaryjnej w zakresie kontroli stanu zdrowia, profilaktyki, leczenia i zwalczania pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych oraz właściwych warunków pobytu zwierząt w hotelu/schronisku/przytulisku, w tym ich karmienie. Wykonawca ponosi także koszty utylizacji zwłok padłego zwierzęcia.
e. Zapewnienie oddawania odłowionych zwierząt i przejętych wskazanych w pkt 3a do adopcji.
f. Prowadzenie wykazu zwierząt przebywających w hotelu/schronisku/przytulisku, zawierającego między innymi: opis zwierzęcia (gatunek, płeć maść i oznakowanie), datę przyjęcia do hotelu, dane dotyczące kwarantanny, dane dotyczące prowadzonych szczepień i zabiegów weterynaryjnych, datę opuszczenia hotelu/schroniska/przytuliska oraz imię i nazwisko, adres osoby, której przekazano zwierzę lub datę śmierci zwierzęcia z podaniem przyczyny.
4. Zamawiający na podstawie art.36 ust.5 ustawy PZP nie wyraża zgody na udział podwykonawców w realizacji zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00-0, 85.20.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełniony warunek
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, gdy
Wykonawca wykaże, że posiada:
- zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony
przed bezdomnymi zwierzętami oraz w zakresie prowadzenia
hoteli/schronisk/przytulisk dla bezdomnych zwierząt wydanego w formie
decyzji wydanej przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta
właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług - dotyczy
przedsiębiorców,
- statut organizacji społecznej potwierdzający, że jej celem statutowym
jest ochrona zwierząt, w tym m.in. prowadzenie schronisk dla
bezdomnych zwierząt oraz zapewnianie ochrony przed bezdomnymi
zwierzętami, oraz że ma ona prawo prowadzić działalność zarobkową
- dotyczy wyłącznie organizacji społecznych, których statutowym celem
działania jest ochrona zwierząt,
- decyzję/zaświadczenie od Powiatowego Inspektoratu
Weterynarii właściwego miejscowo dla Wykonawcy o objęciu nadzorem
inspekcji weterynaryjnej hotelu/schroniska/przytuliska. Ocena
spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie
wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
- Zamawiający uzna za spełniony warunek
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, gdy
Wykonawca wykaże, że posiada:
- zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony
przed bezdomnymi zwierzętami oraz w zakresie prowadzenia
hoteli/schronisk/przytulisk dla bezdomnych zwierząt wydanego w formie
decyzji wydanej przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta
właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług - dotyczy
przedsiębiorców,
- statut organizacji społecznej potwierdzający, że jej celem statutowym
jest ochrona zwierząt, w tym m.in. prowadzenie schronisk dla
bezdomnych zwierząt oraz zapewnianie ochrony przed bezdomnymi
zwierzętami, oraz że ma ona prawo prowadzić działalność zarobkową
- dotyczy wyłącznie organizacji społecznych, których statutowym celem
działania jest ochrona zwierząt,
- decyzję/zaświadczenie od Powiatowego Inspektoratu
Weterynarii właściwego miejscowo dla Wykonawcy o objęciu nadzorem
inspekcji weterynaryjnej hotelu/schroniska/przytuliska. Ocena
spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie
wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia polegającą na wyłapywaniu i hotelowaniu zwierząt oraz przedstawi dokument potwierdzający, że usługi te były lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w Rozdziale IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu do przewozu zwierząt spełniającym warunki określone w ustawie o ochronie zwierząt. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w Rozdziale IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje lekarza weterynarii oraz przedstawi oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w Rozdziale IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli konieczność dokonania takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - np. w przypadku:
1) Zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) stosownie do wysokości zmiany stawek.
2) Zmiany uregulowań prawnych mających istotny wpływ na podniesienie kosztów realizacji zamówienia stosownie do wynikających z nich zmian
3) Zmiany nazwy lub adresu Wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno prawnej - przekształceniem.
4) Zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, pokój nr 9-10 w godzinach pracy, tj.: 7:30 - 15:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
21.06.2012 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, - sekretariat (pokój nr 19).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
wz. Wójta
mgr Mirosław Potasiak
Zastępca Wójta
Informacje o artykule
Autor: Wójt Gminy Sędziejowice Zredagował(a): Dariusz Matuszkiewicz Data powstania: 11.06.2012 12:46 Data ostatniej modyfikacji: 11.06.2012 13:44 Liczba wyświetleń: 2993 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował