powrót na stronę graficzną
Urząd Gminy Sędziejowice
skocz do góry skocz do góry skocz do góry skocz do góry skocz do góry

Artykuł archiwalny

print

2012-03-23 11:40:13

Ogłoszenie o zamówieniu


Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Sędziejowice z przeznaczeniem dla Środowiskowego Domu Samopomocy.

Numer ogłoszenia: 91244 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziejowice , ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice, woj. łódzkie, tel. 043 6771002, faks 043 6771006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipgminasedziejowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Sędziejowice z przeznaczeniem dla Środowiskowego Domu Samopomocy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Sędziejowice z przeznaczeniem dla Środowiskowego Domu Samopomocy. Szczegółowy opis, zawierający minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, zawiera Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych wydany przez ustawowo uprawniony organ oraz musi spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 nr 32 poz. 262 ze zm.).
3. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji: - co najmniej 24 miesięcy na podzespoły mechaniczne i elektryczne oraz powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów, - co najmniej 120 miesięcy na perforację nadwozia.
4. Zamawiający na podstawie art.36 ust.5 ustawy PZP nie wyraża zgody na udział podwykonawców w realizacji zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 21.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy podobnego rodzaju, polegające na dostawie co najmniej 1 samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - każda. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie potencjału technicznego Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ,
2) podpisany i wypełniony formularz specyfikacji technicznej oferowanego pojazdu - Załącznik nr 7 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli konieczność dokonania takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, pokój nr 9-10 w godzinach pracy tj., 7:30 - 15:30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
04.04.2012 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, - sekretariat (pokój nr 19)..

IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Wójt
Jerzy Kotarski













RW.VI.271.6.2012                                                            Data: 27.03.2012 r.

W odpowiedzi na pytanie dotyczące postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Sędziejowice z przeznaczeniem dla Środowiskowego Domu Samopomocy" udzielam odpowiedzi:

 
Pytanie nr 1
Czy Zamawiający dopuszcza: samochód z rocznika 2012 z regulacją kierownicy w jednej płaszczyźnie spełniający pozostałe wymagania SIWZ?

 
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza samochód z regulacją kierownicy w jednej płaszczyźnie, spełniający pozostałe wymagania SIWZ.





Wójt
Jerzy Kotarski











RW.VI.271.6.2012                                                     Data: 27.03.2012 r.

 

W odpowiedzi na pytania dotyczące postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Sędziejowice z przeznaczeniem dla Środowiskowego Domu Samopomocy" udzielam odpowiedzi:

Pytanie nr 1
Czy Zamawiający dopuszcza: termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy?

Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza terminu realizacji zamówienia w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy.

 

Pytanie nr 2
W ogłoszeniu Zamawiający wpisał:

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

            4. Zamawiający na podstawie art.36 ust.5 ustawy PZP nie wyraża zgody na udział podwykonawców w realizacji zamówienia.

Czy Zamawiający dopuszcza do przetargu samochód który będzie miał homologację auta bazowego 9 osobową oraz wykonaną adaptację do przewozu osób niepełnosprawnych wykonana przez firmę, która posiada zgodę Wykonawcy* na wykonanie adaptacji samochodów oraz homologację pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych?

Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza do przetargu samochód z wykonaną adaptacją do przewozu osób niepełnosprawnych wykonaną przez firmę na podstawie udzielonej zgody Wykonawcy.

Samochód musi posiadać homologację pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych.

Zamawiający nie wyraża zgody, aby dostawa samochodu realizowana była przez firmę inną niż Oferent biorący udział w postępowaniu.

 

Wójt
Jerzy Kotarski

 

 
* - art.38, ust.2 ustawy Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zm.) -treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest udostępniana na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie.

Informacje o artykule

Autor: Wójt Gminy Sędziejowice
Zredagował(a): Dariusz Matuszkiewicz
Data powstania: 23.03.2012 11:40
Data ostatniej modyfikacji: 27.03.2012 16:31
Liczba wyświetleń: 3246

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Ogłoszenie o zamówieniu 27.03.2012 12:09 Dariusz Matuszkiewicz
2 Ogłoszenie o zamówieniu 23.03.2012 11:48 Dariusz Matuszkiewicz
3 Ogłoszenie o zamówieniu 23.03.2012 11:40 Dariusz Matuszkiewicz