-
Artykuł archiwalny
2012-03-23 11:40:13
Ogłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia: 91244 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziejowice , ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice, woj. łódzkie, tel. 043 6771002, faks 043 6771006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipgminasedziejowice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Sędziejowice z przeznaczeniem dla Środowiskowego Domu Samopomocy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Sędziejowice z przeznaczeniem dla Środowiskowego Domu Samopomocy. Szczegółowy opis, zawierający minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, zawiera Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych wydany przez ustawowo uprawniony organ oraz musi spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 nr 32 poz. 262 ze zm.).
3. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji: - co najmniej 24 miesięcy na podzespoły mechaniczne i elektryczne oraz powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów, - co najmniej 120 miesięcy na perforację nadwozia.
4. Zamawiający na podstawie art.36 ust.5 ustawy PZP nie wyraża zgody na udział podwykonawców w realizacji zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Działalność stanowiąca przedmiot
zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień.
Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale
IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
- Działalność stanowiąca przedmiot
zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień.
Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale
IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełniony warunek
posiadania wiedzy i doświadczenia gdy Wykonawca wykaże, że w okresie
ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co
najmniej 2 dostawy podobnego rodzaju, polegające na dostawie co najmniej
1 samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - każda.
Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale
IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
- Zamawiający uzna za spełniony warunek
posiadania wiedzy i doświadczenia gdy Wykonawca wykaże, że w okresie
ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co
najmniej 2 dostawy podobnego rodzaju, polegające na dostawie co najmniej
1 samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - każda.
Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale
IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie potencjału technicznego
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań.
Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale
IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
- W zakresie potencjału technicznego
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań.
Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale
IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie osób zdolnych do wykonania
zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań.
Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale
IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
- W zakresie osób zdolnych do wykonania
zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań.
Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale
IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie sytuacji ekonomicznej i
finansowej Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań.
Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale
IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
- W zakresie sytuacji ekonomicznej i
finansowej Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań.
Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale
IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ,
2) podpisany i wypełniony formularz specyfikacji technicznej oferowanego pojazdu - Załącznik nr 7 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli konieczność dokonania takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, pokój nr 9-10 w godzinach pracy tj., 7:30 - 15:30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
04.04.2012 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, - sekretariat (pokój nr 19)..
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
Jerzy Kotarski
Informacje o artykule
Autor: Wójt Gminy Sędziejowice Zredagował(a): Dariusz Matuszkiewicz Data powstania: 23.03.2012 11:40 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 3391 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował