-
Artykuł archiwalny
2011-03-18 11:28:20
Ogłoszenie o zamówieniu
Gminna Jednostka Usług Komunalnych w Sędziejowicach ogłasza przetarg nieograniczony na: Zakup i dostawę fabrycznie nowej koparko – ładowarki wraz z pługiem do zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Sędziejowice dla Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Sędziejowicach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki wraz z pługiem do zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Sędziejowice dla Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Sędziejowicach
Numer ogłoszenia: 48302 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminna Jednostka Usług Komunalnych
Sędziejowice-Kolonia 12
98-160 Sędziejowice
woj. łódzkie, tel. 43 67 112 26
faks 43 67 112 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostka organizacyjna JST.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki wraz z pługiem do zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Sędziejowice dla Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Sędziejowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki wraz z pługiem do zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Sędziejowice dla Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Sędziejowicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagania techniczno-jakościowe koparko - ładowarki oraz pługa oraz opisem zawiera Formularz specyfikacji technicznej stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zamawiający wymaga na przedmiot zamówienia gwarancji obowiązującej nie mniej niż 5.000 mth. lub 60 miesięcy i 6 miesięcy rękojmi, w zależności, która z tych okoliczności wystąpi pierwsza..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3, 43.31.31.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy) wg. zasad określonych w punkcie XIII SIWZ
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania przez Wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania przez Wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania przez Wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania przez Wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania przez Wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ,
2) wypełniony i podpisany formularz specyfikacji technicznej z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 5 do SIWZ,
3) parafowany wzór umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ,
4) dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gminna Jednostka Usług Komunalnych w Sędziejowicach
Sędziejowice - Kolonia 12
98 - 160 Sędziejowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
08.04.2011 godzina 10:00
miejsce:
Urząd Gminy Sędziejowice
ul. Wieluńska 6
98 - 160 Sędziejowice
- sekretariat (pokój nr 19).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Kierownik
Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Sędziejowicach
Krzysztof Zawadzki
Wszyscy Wykonawcy
RW.VI.271.1.2011 Data: 06.04.2011 r.
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr RW.VI.271.1.2011 w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki wraz z pługiem do zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Sędziejowice dla Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Sędziejowicach".
Informacja o zmianie treści SIWZ
Zamawiający - Gminna Jednostka Usług w Sędziejowicach - działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) informuje, iż dokonuje zmiany treści Załącznika nr 6 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która polega na zmianie brzmienia §6 pkt.2, poprzez:
- jest:
W okresie gwarancji wszystkie przeglądy i naprawy przedmiotu umowy przeprowadzone będą w punkcie serwisowym wskazanym przez WYKONAWCĘ, na jego koszt, w ciągu:
- czas reakcji serwisu 48 godz.
- czas naprawy 72 godz.
od daty otrzymania zgłoszenia usterki lub zgłoszenia koparko - ładowarki do przeglądu przez UŻYTKOWNIKA. Do okresu naprawy nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy.
- winno być:
W okresie gwarancji wszystkie naprawy przedmiotu umowy przeprowadzone będą w punkcie serwisowym wskazanym przez WYKONAWCĘ, na jego koszt, w ciągu:
- czas reakcji serwisu 48 godz.
- czas naprawy 72 godz.
od daty otrzymania zgłoszenia usterki lub zgłoszenia koparko - ładowarki do przeglądu przez UŻYTKOWNIKA. Do okresu naprawy nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy.
Ponadto, działając na podstawie art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), Zamawiający - Gminna Jednostka Usług w Sędziejowicach - przedłuża termin składania ofert do dnia 12.04.2011 r. do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi: 12.04.2011 r., godz. 10:30
Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianom.
Kierownik
Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Sędziejowicach
Krzysztof Zawadzki
Informacje o artykule
Autor: Krzysztof Zawadzki Zredagował(a): Dariusz Matuszkiewicz Data powstania: 18.03.2011 11:28 Data ostatniej modyfikacji: 06.04.2011 13:58 Liczba wyświetleń: 3003 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował 1 Ogłoszenie o zamówieniu 18.03.2011 11:29 Dariusz Matuszkiewicz