bip_menu_top

Artykuł archiwalny

print

2010-05-20 13:15:35

Ogłoszenie o zamówieniu


na zadanie pn.: "Przebudowa dróg dojazdowych na terenie gminy Sędziejowice"

RW. 341 / 6 / 10                                                               Data: 20.05.2010 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sędziejowice
ul. Wieluńska 6
98-160 Sędziejowice, woj. łódzkie,
tel. 43 6771002, faks 43 6771006.

·Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminasedziejowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg dojazdowych na terenie gminy Sędziejowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowie dróg dojazdowych wewnętrznych na terenie gminy Sędziejowice w 2010 roku, nazywane w dalszej treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiotem zamówienia.

Zakres prac:
Zadanie 1. Przebudowa drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowościach Lichawa i Kamostek na odcinku od km 0+000 do km 1+176 (działki nr 387, 392 i 132).

Zakres robót do wykonania:
- geodezyjne odtworzenie osi drogi w terenie,
- plantowanie istniejącej nawierzchni jezdni wraz z zagęszczeniem walcami drogowymi celem poprawy spadków poprzecznych i podłużnych,
- wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej grubości 10cm z mieszanki klińca kamiennego o frakcji 0-31,5mm na odcinku od km 0+000 do km 0+340,
- wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej grubości 18cm z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcji 0-63mm na odcinku od km 0+340 do km 1+176,
- skropienie krawędzi jezdni na szerokości 0,50m emulsją asfaltową kationową k > 65 w ilości 0,7kg/m2,
- wykonanie na całej długości odcinka warstwy ścieralnej grubości 5cm z mieszanki mineralno - bitumicznej o uziarnieniu 0-12,8m KR-1, przy zawartości w mieszance kruszywa łamanego > 50%,
- uzupełnienie poboczy ziemnych gruntem dowiezionym wraz z ich zagęszczeniem i plantowaniem do wymaganych spadków poprzecznych,
- ustawienie niezbędnego dla bezpieczeństwa ruchu oznakowania pionowego zgodnie z Instrukcją oznakowania pionowego,
- wyregulowanie istniejących w pasie drogowym zasuw zaworów wodociągowych do poziomu wykonanej nawierzchni jezdni i poboczy

 

Zadanie 2. Przebudowa drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowości Kustrzyce na odcinku od km 0+000 do km 0+700 (działka nr 274).

Zakres robót do wykonania:
- geodezyjne odtworzenie osi drogi w terenie,
- plantowanie istniejącej nawierzchni jezdni wraz z zagęszczeniem walcami drogowymi celem poprawy spadków poprzecznych i równości podłużnej,
- wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej grubości 10cm z mieszanki klińca kamiennego o frakcji 0 - 31,5mm na odcinku od km 0+000 do km 0+620,
- wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej grubości 20cm z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcji 0 - 63mm na odcinku od km 0+620 do km 0+720,
- ułożenie na całej długości odcinka warstwy ścieralnej grubości 5cm z mieszanki mineralno - bitumicznej o uziarnieniu 0 - 12,8m KR - 1, przy zawartości w mieszance kruszywa łamanego > 50%,
- uzupełnienie poboczy ziemnych gruntem dowiezionym wraz z ich zagęszczeniem i plantowaniem do wymaganych spadków poprzecznych 6%,
- ustawienie niezbędnego dla bezpieczeństwa ruchu oznakowania pionowego w postaci znaków ostrzegawczych i informacyjnych zgodnie z Instrukcją oznakowania pionowego.

Szczegółowy zakres zamówienia określają:
- projekt techniczny - załącznik nr 8 do SIWZ,
- przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10 do SIWZ.

Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe oznaczenie ternu budowy zgodnie z przepisami Kodeksu Drogowego.

Do obowiązków wykonawcy należy ponadto:
- zabezpieczenie placu budowy.
- Przygotowanie projektu organizacji ruchu

Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia rękojmi na wady fizyczne wykonanych robót na okres co najmniej 36 m-cy..

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 10.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy) wg. zasad określonych w Dziale XIII SIWZ.

 
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona wg. zasady spełnia - nie spełnia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona wg. zasady spełnia - nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona wg. zasady spełnia - nie spełnia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona wg. zasady spełnia - nie spełnia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona wg. zasady spełnia - nie spełnia.

 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ,
2) dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej.
3) dokument wskazujący części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6 do SIWZ
4) szczegółowe kosztorysy ofertowe, sporządzone odrębnie dla każdego z zadań wyszczególnionych w punkcie III SIWZ
5) parafowany wzór umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) Zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) stosownie do wysokości zmiany stawek.
2) w przypadku zmiany uregulowań prawnych mających istotny wpływ na podniesienie kosztów realizacji zamówienia stosownie do wynikających z nich zmian
3) Zmiany nazwy lub adresu Wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno prawnej - przekształceniem.
4) Zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem:
- zmiany terminu realizacji zadania inwestycyjnego spowodowanego zaistnieniem okoliczności mających wpływ na przebieg realizacji zamówienia, których nie można było przewidzieć w momencie jej podpisania;
- warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
- odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych;
- konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
- innych niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych, technicznych lub przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, zgodnie z przepisami odrębnymi.
- wstrzymania robót budowlanych przez uprawniony organ.
5) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy oraz przedłużenia terminów zawartych w harmonogramie, nawet jeśli opóźnienie będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki:
- Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 14 dni przed upływem terminu wykonania umowy lub terminów wynikających z harmonogramu, o niemożliwości wykonania w terminie przewidzianym;
- Wykonawca zaproponuje nowy termin wykonania umowy lub odpowiedni termin czynności określonych w harmonogramie;

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, w godzinach 7:30 - 15:30, pokój nr 9-10..

 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
06.06.2010 godzina 10:00,

miejsce: Urząd Gminy Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, - sekretariat (pokój nr 19).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 
Numer ogłoszenia: 137826 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010


Wójt
Jerzy Kotarski

Informacje o artykule

Autor: Wójt Gminy Sędziejowice
Zredagował(a): Dariusz Matuszkiewicz
Data powstania: 20.05.2010 13:15
Data ostatniej modyfikacji: 20.05.2010 14:01
Liczba wyświetleń: 3118

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
bip_menu_bottom