-
Artykuł archiwalny
2010-02-25 10:16:13
Ogłoszenie o zamówieniu
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz pompowni ścieków w miejscowości Bilew wraz z rozbudową sieci wodociągowej rozdzielczej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sędziejowice
ul. Wieluńska 6
98-160 Sędziejowice
woj. Łódzkie
tel. 043 6771002
faks 043 6771006.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.gminasedziejowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz pompowni ścieków w miejscowości Bilew wraz z rozbudową sieci wodociągowej rozdzielczej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz pompowni ścieków w miejscowości Bilew wraz z rozbudową sieci wodociągowej rozdzielczej.
Zakres prac:
1. Kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami:
- wykonanie kanału grawitacyjnego sanitarnego PVC 200 o łącznej długości 4.891,65m,
- wykonanie rurociągu tłocznego PEHD 90 o łącznej długości 982,10m,
- wykonanie rurociągu tłocznego PEHD 63 o długości 185,90m,
- wykonanie przyłączy kanalizacyjnych z rur PVC 160 w ilości 76 szt.,
- wykonanie budowy 3 przepompowni ścieków.
2. Sieć wodociągowa rozdzielcza:
- wykonanie wodociągu z rur ciśnieniowych kielichowych PVC 110 o długości łącznej 771m.
3. Wykonanie przyłączy kablowych NN 0,4kV do pompowni ścieków P1, P2 i P3.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, sporządzone w oparciu o wyżej wymienioną dokumentację.
W przypadku zaistnienia rozbieżności pomiędzy przedmiarami robót a dokumentacją projektową Wykonawca powinien zwrócić się do Zamawiającego w celu uzyskania wyjaśnienia treści SIWZ.
Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia rękojmi na wady fizyczne wykonanych robót na okres co najmniej 36 m-cy.
UŻYTE W DOKUMENTACJI NAZWY WŁASNE NALEŻY TRAKTOWAĆ JEDYNIE JAKO ELEMENT CHARAKTERYSTYKI DANEGO PRODUKTU, WYKONAWCA MOŻE ZASTOSOWAĆ DOWOLNY PRODUKT RÓWNOWAŻNY, KTÓREGO PARAMETRY TECHNICZNE NIE BĘDĄ GORSZE NIŻ WSKAZANE W DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ.
Zamawiający informuje, że zawarł umowę o dofinansowanie zadania w ramach Działania - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. Zamawiający wymaga aby Wykonawca umieścił tablice informacyjną o budowie z informacją o dofinansowaniu z PROW wraz z logotypem Unii Europejskiej i PROW oraz po zakończeniu budowy umieścił tablicę pamiątkową o dofinansowaniu inwestycji z PROW na lata 2007 - 2013. Treść tablicy pamiątkowej zostanie uzgodniona z Zamawiającym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w zakresie długości sieci kanalizacyjnej oraz długości i ilości przyłączy kanalizacyjnych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.13.00-8
45.23.24.23-3
45.31.51.00-9
45.23.21.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 15.10.2010 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy) w formie i na zasadach określonych w pkt.XIII SIWZ.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia przez Wykonawców tego warunku udziału postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia przez Wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia przez Wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia przez Wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia przez Wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ
2. Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej
3. Dokument wskazujący części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6 do SIWZ
4. Szczegółowe kosztorysy ofertowe
5. Parafowany wzór umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
- nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
- przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
- najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
- nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
- tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach:
1) Zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) stosownie do wysokości zmiany stawek.
2) W przypadku zmiany uregulowań prawnych mających istotny wpływ na podniesienie kosztów realizacji zamówienia stosownie do wynikających z nich zmian
3) Zmiany nazwy lub adresu wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno prawnej - przekształceniem.
4) Zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem:
a) Zmiany terminu realizacji zadania inwestycyjnego spowodowanego zaistnieniem okoliczności mających wpływ na przebieg realizacji zamówienia, których nie można było przewidzieć w momencie jej podpisania.
b) Zmiany terminu realizacji zadania inwestycyjnego spowodowanego niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,
c) Wstrzymania robót budowlanych przez uprawniony organ
d) Zmiany osób, które będą kierować wykonaniem zamówienia następujących przypadkach:
- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
- nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.gminasedziejowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice
pok. nr 9-10 w godz.: 7:30-15:30
Cena wersji papierowej 150,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt złotych)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
miejsce: Urząd Gminy Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice, - pokój nr 19 (sekretariat), I piętro.
12.03.2010 r. godzina 13:00
IV.4.5) Termin związania ofertą:
- okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamawiający informuje, że zawarł umowę o dofinansowanie zadania w ramach Działania - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej - Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
- nie
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem: 52748 - 2010;
data zamieszczenia: 25.02.2010 r.
Informacje o artykule
Autor: Wójt Gminy Sędziejowice Zredagował(a): Dariusz Matuszkiewicz Data powstania: 25.02.2010 10:16 Data ostatniej modyfikacji: 25.02.2010 10:49 Liczba wyświetleń: 3159 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował