Urząd Gminy Sędziejowice
Artykuł archiwalny
2009-11-13 13:07:06
Ogłoszenie o zamówieniu
Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Osinach, gmina Sędziejowice.
RW.341 / 12 / 09 Data: 13.11.2009 r.
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Sędziejowice
ul. Wieluńska 6
98-160 Sędziejowice
woj. Łódzkie
tel. 043 6771002
faks 043 6771006.
adres strony internetowej zamawiającego: www.bipgminasedziejowice.pl
II. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Osinach, gmina
Sędziejowice.
II.2. Rodzaj zamówienia:
- roboty budowlane.
II.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy
wiejskiej w miejscowości Osiny, gm. Sędziejowice.
Projektowany budynek świetlicy zlokalizowany jest na działce Nr 133. Planuje się budowę budynku parterowego wolnostojącego z dachem dwuspadowym.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, program funkcjonalno - użytkowy oraz przedmiary robót, sporządzone w oparciu o wyżej wymienioną dokumentację.
Użyte w dokumentacji nazwy własne należy traktować jedynie jako element charakterystyki danego produktu, Wykonawca może zastosować dowolny produkt równoważny..
Projektowany budynek świetlicy zlokalizowany jest na działce Nr 133. Planuje się budowę budynku parterowego wolnostojącego z dachem dwuspadowym.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, program funkcjonalno - użytkowy oraz przedmiary robót, sporządzone w oparciu o wyżej wymienioną dokumentację.
Użyte w dokumentacji nazwy własne należy traktować jedynie jako element charakterystyki danego produktu, Wykonawca może zastosować dowolny produkt równoważny..
II.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7
45.21.50.00-7
45.11.12.91-4.
II.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
- nie.
II.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
- nie.
II.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- nie.
II.8. TERMIN WYKONANIA:
- zakończenie: 29.10.2010 r.
III.1. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
-
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery
tysiące złotych zero groszy), wg. zasad określonych w pkt.XII SIWZ.
III.2. WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się
oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie przedłożonych dokumentów metodą: spełnia-nie spełnia..
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie przedłożonych dokumentów metodą: spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie
do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega
wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo
zamówień publicznych, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty
następujące dokumenty:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda :
- Doświadczenia zawodowego wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (na przykład referencje lub protokoły końcowego odbioru robót budowlanych) - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie co najmniej robót określonych w pkt.VIII ust.2 pkt.1 SIWZ.
- Potencjału kadrowego wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ.
- Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz że są wpisani na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów , inżynierów budownictwa oraz urbanistów (dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) - dotyczy kierownika (ów) budowy. Wymagane jest wykazanie:
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda:
- Informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca, posiada rachunek bankowy potwierdzającej: posiadanie środków finansowych w wysokości odpowiadającej co najmniej 80% wartości proponowanej ceny ofertowej brutto lub posiadanie zdolności kredytowej w takiej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy do oferty załączona zostanie informacja banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wyrażoną kwotą n-cyfrową, Zamawiający uzna kwotę za najniższą w podanym zakresie.
- Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda :
- Doświadczenia zawodowego wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (na przykład referencje lub protokoły końcowego odbioru robót budowlanych) - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie co najmniej robót określonych w pkt.VIII ust.2 pkt.1 SIWZ.
- Potencjału kadrowego wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ.
- Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz że są wpisani na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów , inżynierów budownictwa oraz urbanistów (dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) - dotyczy kierownika (ów) budowy. Wymagane jest wykazanie:
- co najmniej jednej osoby uprawnionej do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządowej izby zawodowej architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;
- co najmniej jednej osoby uprawnionej do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządowej izby zawodowej architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;
- co najmniej jednej osoby uprawnionej do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządowej izby zawodowej architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda:
- Informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca, posiada rachunek bankowy potwierdzającej: posiadanie środków finansowych w wysokości odpowiadającej co najmniej 80% wartości proponowanej ceny ofertowej brutto lub posiadanie zdolności kredytowej w takiej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy do oferty załączona zostanie informacja banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wyrażoną kwotą n-cyfrową, Zamawiający uzna kwotę za najniższą w podanym zakresie.
- Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
IV. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia:
- przetarg nieograniczony.
IV.2. Kryteria oceny ofert:
- najniższa cena.
IV.3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
- nie.
V. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
V.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bipgminasedziejowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sędziejowicach
ul. Wieluńska 6
98-160 Sędziejowice
pok. nr 9-10.
V.2. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Urząd Gminy w Sędziejowicach
ul. Wieluńska 6
98-160 Sędziejowice
- sekretariat (pok. nr 19).
do dnia: 07.12.2009 r. godzina 10:00,
V.3. Termin związania ofertą:
- okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
V.4.Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt jest częściowo finansowany w ramach działania 3.2.3 Odnowa i Rozwój Wsi - Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr: 208241 - 2009; data zamieszczenia: 13.11.2009
Wójt
Jerzy Kotarski
Informacje o artykule
Autor: | Wójt Gminy Sędziejowice |
---|---|
Zredagował(a): | Dariusz Matuszkiewicz |
Data powstania: | 13.11.2009 13:07 |
Data ostatniej modyfikacji: | 13.11.2009 14:16 |
Liczba wyświetleń: | 3542 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|---|---|---|
1 | Ogłoszenie | 13.11.2009 13:07 | Dariusz Matuszkiewicz |
Urząd Gminy Sędziejowice