-
Artykuł archiwalny
2009-11-13 13:07:06
Ogłoszenie o zamówieniu
Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Osinach, gmina Sędziejowice.
RW.341 / 12 / 09 Data: 13.11.2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Sędziejowice
ul. Wieluńska 6
98-160 Sędziejowice
woj. Łódzkie
tel. 043 6771002
faks 043 6771006.
adres strony internetowej zamawiającego: www.bipgminasedziejowice.pl
II. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Osinach, gmina Sędziejowice.
II.2. Rodzaj zamówienia:
- roboty budowlane.
II.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Osiny, gm. Sędziejowice.
Projektowany budynek świetlicy zlokalizowany jest na działce Nr 133. Planuje się budowę budynku parterowego wolnostojącego z dachem dwuspadowym.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, program funkcjonalno - użytkowy oraz przedmiary robót, sporządzone w oparciu o wyżej wymienioną dokumentację.
Użyte w dokumentacji nazwy własne należy traktować jedynie jako element charakterystyki danego produktu, Wykonawca może zastosować dowolny produkt równoważny..
II.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7
45.21.50.00-7
45.11.12.91-4.
II.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
- nie.
II.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
- nie.
II.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- nie.
II.8. TERMIN WYKONANIA:
- zakończenie: 29.10.2010 r.
III.1. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
- Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych zero groszy), wg. zasad określonych w pkt.XII SIWZ.
III.2. WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie przedłożonych dokumentów metodą: spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda :
- Doświadczenia zawodowego wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (na przykład referencje lub protokoły końcowego odbioru robót budowlanych) - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie co najmniej robót określonych w pkt.VIII ust.2 pkt.1 SIWZ.
- Potencjału kadrowego wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ.
- Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz że są wpisani na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów , inżynierów budownictwa oraz urbanistów (dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) - dotyczy kierownika (ów) budowy. Wymagane jest wykazanie:
- co najmniej jednej osoby uprawnionej do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządowej izby zawodowej architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;
- co najmniej jednej osoby uprawnionej do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządowej izby zawodowej architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;
- co najmniej jednej osoby uprawnionej do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządowej izby zawodowej architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda:
- Informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca, posiada rachunek bankowy potwierdzającej: posiadanie środków finansowych w wysokości odpowiadającej co najmniej 80% wartości proponowanej ceny ofertowej brutto lub posiadanie zdolności kredytowej w takiej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy do oferty załączona zostanie informacja banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wyrażoną kwotą n-cyfrową, Zamawiający uzna kwotę za najniższą w podanym zakresie.
- Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
IV. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia:
- przetarg nieograniczony.
IV.2. Kryteria oceny ofert:
- najniższa cena.
IV.3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
- nie.
V. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
V.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bipgminasedziejowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sędziejowicach
ul. Wieluńska 6
98-160 Sędziejowice
pok. nr 9-10.
V.2. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Urząd Gminy w Sędziejowicach
ul. Wieluńska 6
98-160 Sędziejowice
- sekretariat (pok. nr 19).
do dnia: 07.12.2009 r. godzina 10:00,
V.3. Termin związania ofertą:
- okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
V.4.Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt jest częściowo finansowany w ramach działania 3.2.3 Odnowa i Rozwój Wsi - Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr: 208241 - 2009; data zamieszczenia: 13.11.2009
Wójt
Jerzy KotarskiInformacje o artykule
Autor: Wójt Gminy Sędziejowice Zredagował(a): Dariusz Matuszkiewicz Data powstania: 13.11.2009 13:07 Data ostatniej modyfikacji: 13.11.2009 14:16 Liczba wyświetleń: 3543 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował 1 Ogłoszenie 13.11.2009 13:07 Dariusz Matuszkiewicz