Urząd Gminy Sędziejowice
Artykuł archiwalny
2014-11-25 13:20:50
Ogłoszenie o zamówieniu
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY SĘDZIEJOWICE
Numer ogłoszenia: 386624 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sędziejowice ,
ul. Wieluńska 6,
98-160 Sędziejowice,
woj. łódzkie,
tel. 43 6771002,
faks 43 6771006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminasedziejowice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY SĘDZIEJOWICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów
komunalnych z terenu gminy Sędziejowice. Zakres zamówienia dotyczy
posesji zamieszkałych, PSZOK wraz z wyposażeniem ich w pojemniki do
zbierania odpadów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa
Dział III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego
90.50.00.00-2,
90.51.31.00-7,
90.53.30.00-2,
90.51.40.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00zł wg zasad określonych w Dziale VIII SIWZ
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00zł wg zasad określonych w Dziale VIII SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełniony warunek
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności gdy wykaże,
że: a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie
odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z
wymogami Ustawy z dn. 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i
porządku w gminie (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zmianami), b) posiada
aktualne zezwolenie na transport i zbieranie odpadów komunalnych zgodnie
z wymogami Ustawy z dn. 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2013, poz.
21) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów
c) jest wpisany do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt
elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony
Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym
sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. Nr 180, poz. 1495 z późn.
zm.). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
na zasadzie wykonawca spełnia / nie spełnia z uwzględnieniem treści
art. 22 ust. 5 ustawy PZP
- Zamawiający uzna za spełniony warunek
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności gdy wykaże,
że: a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie
odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z
wymogami Ustawy z dn. 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i
porządku w gminie (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zmianami), b) posiada
aktualne zezwolenie na transport i zbieranie odpadów komunalnych zgodnie
z wymogami Ustawy z dn. 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2013, poz.
21) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów
c) jest wpisany do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt
elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony
Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym
sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. Nr 180, poz. 1495 z późn.
zm.). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
na zasadzie wykonawca spełnia / nie spełnia z uwzględnieniem treści
art. 22 ust. 5 ustawy PZP
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełniony warunek
posiadania wiedzy i doświadczenia gdy wykaże, że w okresie ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał należycie
przynajmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej
przedmiot zamówienia tj. wykonał usługę polegającą na wywozie odpadów
komunalnych z terenu nieruchomości o wartości nie mniejszej niż
300.000.00zł. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie
dokonana na zasadzie wykonawca spełnia / nie spełnia z uwzględnieniem
treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
- Zamawiający uzna za spełniony warunek
posiadania wiedzy i doświadczenia gdy wykaże, że w okresie ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał należycie
przynajmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej
przedmiot zamówienia tj. wykonał usługę polegającą na wywozie odpadów
komunalnych z terenu nieruchomości o wartości nie mniejszej niż
300.000.00zł. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie
dokonana na zasadzie wykonawca spełnia / nie spełnia z uwzględnieniem
treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełniony warunek
posiadania potencjału technicznego gdy wykaże że:dysponuje: - co
najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów
komunalnych, - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania
selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - co najmniej 1 pojazdem do
odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej. - pojazdami
trwale i czytelnie oznakowanymi w widocznym miejscu nazwą firmy oraz
danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady
komunalne od właścicieli nieruchomości. Ocena spełniania warunku udziału
w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie wykonawca spełnia / nie
spełnia z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
- Zamawiający uzna za spełniony warunek
posiadania potencjału technicznego gdy wykaże że:dysponuje: - co
najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów
komunalnych, - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania
selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - co najmniej 1 pojazdem do
odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej. - pojazdami
trwale i czytelnie oznakowanymi w widocznym miejscu nazwą firmy oraz
danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady
komunalne od właścicieli nieruchomości. Ocena spełniania warunku udziału
w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie wykonawca spełnia / nie
spełnia z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie osób zdolnych do wykonania
zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Zamawiający
oceni, czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu na podstawie
złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełniania
warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie wykonawca
spełnia / nie spełnia z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
- W zakresie osób zdolnych do wykonania
zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Zamawiający
oceni, czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu na podstawie
złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełniania
warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie wykonawca
spełnia / nie spełnia z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna powyższy warunek za
spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 400.000,00 zł. Ocena
spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie
wykonawca spełnia / nie spełnia z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5
ustawy PZP
- Zamawiający uzna powyższy warunek za
spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 400.000,00 zł. Ocena
spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie
wykonawca spełnia / nie spełnia z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5
ustawy PZP
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) Zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) stosownie do wysokości zmiany stawek.
2) W przypadku zmiany uregulowań prawnych mających istotny wpływ na podniesienie kosztów realizacji zamówienia stosownie do wynikających z nich zmian.
3) Zmiany nazwy lub adresu Wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno prawnej - przekształceniem
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostarczenia lub wymiany pojemników - 10
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) Zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) stosownie do wysokości zmiany stawek.
2) W przypadku zmiany uregulowań prawnych mających istotny wpływ na podniesienie kosztów realizacji zamówienia stosownie do wynikających z nich zmian.
3) Zmiany nazwy lub adresu Wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno prawnej - przekształceniem
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sędziejowicach,
ul. Wieluńska 6,
98 - 160 Sędziejowice,
pokój nr 9-10 w godzinach pracy tj., 7:30 - 15:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
03.12.2014 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, - sekretariat (pokój nr 19).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ul. Wieluńska 6,
98 - 160 Sędziejowice,
pokój nr 9-10 w godzinach pracy tj., 7:30 - 15:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
03.12.2014 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, - sekretariat (pokój nr 19).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
wz. WÓJTA
mgr Mirosław Potasiak
Zastępca Wójta
Informacje o artykule
Autor: | Dariusz Matuszkiewicz |
---|---|
Zredagował(a): | Dariusz Matuszkiewicz |
Data powstania: | 25.11.2014 13:20 |
Data ostatniej modyfikacji: | 25.11.2014 14:23 |
Liczba wyświetleń: | 3699 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|
Urząd Gminy Sędziejowice