bip_menu_top

Artykuł archiwalny

print

2013-11-22 13:37:50

Ogłoszenie o zamówieniu


UBEZPIECZENIE GMINY SĘDZIEJOWICE W LATACH 2014 - 2016

UBEZPIECZENIE GMINY SĘDZIEJOWICE W LATACH 2014 - 2016

Numer ogłoszenia: 479930 - 2013;
data zamieszczenia: 22.11.2013



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sędziejowice,
ul. Wieluńska 6,
98-160 Sędziejowice,
woj. łódzkie, tel. 43 6771002, faks 43 6771006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasedziejowice.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UBEZPIECZENIE GMINY SĘDZIEJOWICE W LATACH 2014 - 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na ubezpieczeniu Gminy Sędziejowice w latach 2014 - 2016.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II. SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość dokonania doubezpieczeń związanych ze zwiększeniem posiadanego majątku lub koniecznością przywrócenia majątku do stanu sprzed szkody na zasadach określonych w paragrafie 6 Istotnych postanowień umowy o udzielenie zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium na zasadach i w formie określonej w punkcie 9 SIWZ - Wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, gdy Wykonawca wykaże, że jest uprawniony do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie ubezpieczeń Działu II załącznika do Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. 2013, poz. 950 z późn. zm.), w zakresie nie mniejszym niż opisany w SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty, zgodnie z Załącznikiem nr 1 - Dział I. Rozdział 2. SIWZ, podpisany przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela.
2) Załącznik do formularza oferty /szczegółowa kalkulacja oferty/, zgodnie z Załącznikiem nr 2 - Dział I. Rozdział 2. SIWZ, podpisany przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela.
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
4) W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6,
98 - 160 Sędziejowice, pokój nr 9-10 w godzinach pracy tj., 7:30 - 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
06.12.2013 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, - sekretariat (pokój nr 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA:
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II. SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA:
Ubezpieczenie pojazdów użytkowanych przez Gminę Sędziejowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II. SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Wójt
Jerzy Kotarski






- Wszyscy uczestnicy postępowania -

RW.VI.271.14.2013                                              Data: 25.11.2013 r.
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr RW.VI.271.14.2013 w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Ubezpieczenie Gminy Sędziejowice w latach 2014 - 2016".
 

ZMIANA TREŚCI SIWZ

Na mocy art.38, ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz., 907 ze zm.) w imieniu Zamawiającego - Gminy Sędziejowice informuję, iż dokonuję zmiany treści SIWZ w Dziale IV - Informacje do oceny ryzyka, pkt.1 - Informacja o szkodowości, która polega na zmianie brzmienia pkt.1, wg załączonych tabel dotyczących:
- Szkodowości z ubezpieczeń majątkowych,
- Szkodowości z ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej,
- Szkodowości z ubezpieczeń komunikacyjnych.

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.


Wójt
Jerzy Kotarski












- Wszyscy uczestnicy postępowania -

RW.VI.271.14.2013                                              Data: 27.11.2013 r.
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr RW.VI.271.14.2013 w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Ubezpieczenie Gminy Sędziejowice w latach 2014 - 2016".
 

ZMIANA TREŚCI SIWZ

Na mocy art.38, ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz., 907 ze zm.) w imieniu Zamawiającego - Gminy Sędziejowice informuję, iż dokonuję zmiany treści SIWZ w Dziale IV - Informacje do oceny ryzyka, pkt.1 - Informacja o szkodowości, która polega na zmianie brzmienia pkt.1, wg załączonych tabel dotyczących:
- Szkodowości z ubezpieczeń majątkowych,
- Szkodowości z ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej,

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.


Wójt
Jerzy Kotarski











RW.VI.271.14.2013                                        Data: 04.12.2013 r.
 
W odpowiedzi na pytania dotyczące postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Ubezpieczenie Gminy Sędziejowice w latach 2014-2016" udzielam odpowiedzi:
 

Pytanie nr 1
Wnioskujemy o dodanie do pkt. 5.1 Ubezpieczeniem nie są objęte jedynie szkody, kolejnych podpunktów w brzmieniu:

§     polegające na uszkodzeniu silnika wskutek zassania wody podczas jego pracy lub próby uruchomienia silnika w warunkach stwarzających takie zagrożenie

§      powstałe w pojazdach czynnie uczestniczących w akcjach protestacyjnych, blokadach dróg

§      polegające na kradzieży przyjętego do ubezpieczenia sprzętu audiofonicznego i audiowizualnego posiadającego zdejmowany panel czołowy, w przypadku gdy nie zostanie on zwrócony do Ubezpieczyciela

§      powstałe w pojeździe stanowiącym własność innej osoby niż wymieniona jako właściciel w dokumencie ubezpieczenia, z zastrzeżeniem sytuacji gdy prawo własności pojazdu przeszło na jego Użytkownika+

Odpowiedź:
Zamawiający dodaje do pkt 5.1. Sekcji VC następujące podpunkty:
5.1.20. polegające na uszkodzeniu silnika wskutek zassania wody podczas jego pracy lub próby uruchomienia silnika w warunkach stwarzających takie zagrożenie;
5.1.21. powstałe w pojazdach czynnie uczestniczących w akcjach protestacyjnych, blokadach dróg;
5.1.22. polegające na kradzieży przyjętego do ubezpieczenia sprzętu audiofonicznego i audiowizualnego posiadającego zdejmowany panel czołowy, w przypadku gdy nie zostanie on zwrócony do Ubezpieczyciela;

 
Pytanie nr 2
Wnioskujemy o dodanie do pkt. 6.5 zapisu: (...) dotyczy pojazdów o wartości do 300 000 PLN
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.

 
Pytanie nr 3
Wnioskujemy o wykreślenie pkt. 7.1.3 w brzmieniu: Odszkodowanie za szkodę całkowitą będzie wypłacane w kwocie odpowiadającej wartości rynkowej pojazdu w dniu szkody pomniejszonej o wartość pozostałości, przy czym wartość potrącenia nie może przekroczyć 35% wartości rynkowej pojazdu z dnia szkody, jednak suma odszkodowania i wartość sprzedanych pozostałości nie może przekroczyć wartości pojazdu z dnia szkody.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.
 

Pytanie nr 4
Wnioskujemy o wykreślenie pkt. 8 oraz ppkt. 8.1 i 8.2 w brzmieniu:

8. Postanowienia dotyczące sumy uzupełniającej
8.1. W odniesieniu do pojazdów, których wycena nie jest możliwa w systemie Info- Expert lub Audatex i ich wyposażenia standardowego i dodatkowego w zakresie autocasco i kradzieży ustanawia się uzupełniającą sumę ubezpieczenia. Uzupełniająca suma ubezpieczenia zostaje ustanowiona na wypadek, gdy wartość rynkowa pojazdu w dniu szkody będzie wyższa niż suma ubezpieczenia lub gdy wyposażenie nie zostanie zgłoszone w chwili zgłoszenia pojazdu do ubezpieczenia. W opisanej powyżej sytuacji Ubezpieczyciel będzie odpowiadał do wartości rynkowej pojazdu wraz z wyposażeniem standardowym i dodatkowym uzupełniając wartość odszkodowania z uzupełniającej sumy ubezpieczenia i nie będzie stosował zasady proporcji przy wypłacie odszkodowania. Uzupełniająca suma ubezpieczenia ulega redukcji o kwotę wypłaconego uzupełnienia.

8.2. Uzupełniająca suma ubezpieczenia w odniesieniu do wszystkich ubezpieczonych pojazdów, które uległy szkodzie wynosi 30 000,00 zł w każdym rocznym okresie ubezpieczenia.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.

 
Pytanie nr 5
Wnioskujemy o zmianę zapisów w ppkt 9.1.1 na:  w samochodach osobowych i ciężarowych w karoserii pojazdów osobowych o wartości do 9 999 zł nie będą wymagane zabezpieczenia przeciwkradzieżowe.
Odpowiedź:
Zamawiający zmienia zapis pkt 9.1. Sekcji VC, który otrzymuje brzmienie:
 
9.1. w odniesieniu do pojazdów fabrycznie nowych ustala się wymóg stosowania zabezpieczeń przeciwkradzieżowych:

9.1.1. w samochodach osobowych i ciężarowych w karoserii pojazdów osobowych o wartości do 10 000 zł nie będą wymagane zabezpieczenia przeciwkradzieżowe.

9.1.2.  w samochodach osobowych i ciężarowych w karoserii pojazdów osobowych o wartości od 10 001 zł do 50 000 zł będzie wymagane jedno zabezpieczenie przeciwkradzieżowe mechaniczne lub elektroniczne,

9.1.3. w samochodach osobowych i ciężarowych w karoserii pojazdów osobowych o wartości powyżej 50 001,00 zł będą wymagane dwa niezależne zabezpieczenia przeciwkradzieżowe. 

9.1.4. w samochodach osobowych i ciężarowych w karoserii pojazdów osobowych o wartości powyżej 100 001 zł dwa samodzielne, odmiennego rodzaju zabezpieczenia przeciwkradzieżowe, z których przynajmniej jedno musi włączać się samoczynnie po zamknięciu pojazdu w sposób przewidziany w jego konstrukcji

9.1.5. w samochodach ciężarowych o ładowności powyżej 800 kg i nie więcej niż 2,5 tony, autobusów i pojazdów kempingowych o wartości powyżej 50 000 PLN będzie wymagane jedno samodzielnego zabezpieczenia przeciwkradzieżowego.

9.1.6. w samochodach ciężarowych o ładowności powyżej 2,5 tony, ciągników siodłowych i balastowych o wartości powyżej 100 000 PLN będzie wymagane jednego samodzielnego zabezpieczenia przeciwkradzieżowego, które włącza się samoczynnie po zamknięciu pojazdu w sposób przewidziany w jego konstrukcji
 

Pytanie nr 6
Wnioskujemy o zmianę zapisów w ppkt 9.1.2 na:  w samochodach osobowych i ciężarowych w karoserii pojazdów osobowych o wartości od 10 000 zł do 50 000 zł będzie wymagane jedno zabezpieczenie przeciwkradzieżowe mechaniczne lub elektroniczne.
Odpowiedź
Odpowiedź w pytaniu nr 5

 
Pytanie nr 7
Wnioskujemy o zmianę zapisów w ppkt 9.1.3 na:  w samochodach osobowych i ciężarowych w karoserii pojazdów osobowych o wartości od 50 001 zł do 100 000 zł będą wymagane dwa  samodzielne, odmiennego rodzaju zabezpieczenia przeciwkradzieżowe.
Odpowiedź:
Odpowiedź w pytaniu nr 5

 
Pytanie nr 8
Wnioskujemy o dodanie do pkt. 9.1 Ubezpieczeniem nie są objęte jedynie szkody, kolejnych podpunktów w brzmieniu:

§      w samochodach osobowych i ciężarowych w karoserii pojazdów osobowych o wartości powyżej 100 001 zł dwa samodzielne, odmiennego rodzaju zabezpieczenia przeciwkradzieżowe, z których przynajmniej jedno musi włączać się samoczynnie po zamknięciu pojazdu w sposób przewidziany w jego konstrukcji

§      w samochodach ciężarowych o ładowności powyżej 800 kg i nie więcej niż 2,5 tony, autobusów i pojazdów kempingowych o wartości powyżej 50 000 PLN będzie wymagane jedno samodzielnego zabezpieczenia przeciwkradzieżowego.

§      w samochodach ciężarowych o ładowności powyżej 2,5 tony, ciągników siodłowych i balastowych o wartości powyżej 100 000 PLN będzie wymagane jednego samodzielnego zabezpieczenia przeciwkradzieżowego, które włącza się samoczynnie po zamknięciu pojazdu w sposób przewidziany w jego konstrukcji.
Odpowiedź:
Odpowiedź w pytaniu nr 5

 
Pytanie nr 9
Prosimy o uzupełnienie danych (r. budowy, konstrukcja ścian, dachu, pokrycie dachu, zabezpieczenia p.poż. i p.kradzieżowe) w tabeli wykaz budynków na str. 84-88 siwz.
Odpowiedź
Zamawiający uzupełnił Wykaz budynków o dostępne dane.

 

Pytanie nr 10
Prosimy o wykaz budowli
Odpowiedź:
Zamawiający zamieszcza wykaz budowli:

L.p.

Nazwa

Wartość

1

Centrum i Plac Różany Marzenin

               207 692,36 zł

2

Chodnik w m.Brzeski

                      764,00 zł

3

Chodnik,parking,plac_Sędziejowic e

               170 461,54 zł

4

Chodnik-S-ce ul.Leśna

                 27 550,40 zł

5

Chodnik-S-ce ul.Powstańców 1863r.

                 39 759,00 zł

6

Chodnik-S-ce ul.Wieluńska.Łódzka

                 37 443,00 zł

7

Droga doj.Grabia l-Grabia Ill-Przymiłów

                 43 503,37 zł

8

Droga dojazdowa w m.Sędziejowice Kol.

               406 543,47 zł

9

Droga wew.dojaz.Sę-ce ul. Krótka

               499 852,66 zł

10

Droga wew. dojazd owa Żagliny-Krzewina

               586 131,85 zł

11

Hydrofor,pompa-ośr.zdrowia-Marz enin

                   2 220,70 zł

12

Oczyszczalnia scieków-Marzenin

            5 598 649,45 zł

13

Sieć kanalizacji sanitarnej w Bilewie

            3 131 612,56 zł

14

Sieć wodociągową Podule

                   3 033,44 zł

16

Studnia - ośr.zdrowia-Marzenin

                   2 072,60 zł

17

Wodociąg-ośr.zdrowia - Sędziejowice

                      742,90 zł

18

Stacja uzdatniania wody-Siedlce

               429 935,96 zł

19

Hydrofornia + wodoc. Sędziejowice

               133 912,24 zł

20

Stacja uzdatniania wody

            1 449 558,19 zł

21

Oczyszczalnia Sędziejowice

               778 563,54 zł

22

Stadion

               185 217,20 zł

23

Pompownia wody Żagliny

               122 500,19 zł

24

Ogrodzenie przy ZS w Marzeninie

11 500,01  zł

25

Boisko przy ZS w Marzeninie

564 443,04 zł

26

Dziedziniec przed ZS w Marzeninie

33 193,63 zł

27

Budynki gospodarcze

   17019,00 zł

28

Śmietniki

   1798,00 zł

29

Ogrodzenia

   15713,65 zł

30

Wiaty

   3498,00 zł

31

Parking

   53750,00 zł

32

Ogród botaniczny

   49498,00 zł

33

Miasteczko ruchu drogowego

   11156,00 zł

34

Droga wewnętrzna i wyjazdowa

  116335,00 zł

 

Pytanie nr 11
Prosimy o podanie sum ubezpieczenia poszczególnych budynków/budowli
Odpowiedź:
Odpowiedź w pytaniu nr 10

 
Pytanie nr 12
Prosimy o opis zabezpieczeń p.przepięciowych sprzętu elektronicznego oraz maszyn, aparatów i urządzeń zawierających elektroniczne podzespoły
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że zabezpieczenia p. przepięciowe sprzętu elektronicznego oraz maszyn, aparatów i urządzeń zawierających elektroniczne podzespoły jest zgodna z wymogami producenta.

 
Pytanie nr 13
Prosimy o potwierdzenie, że wszystkie zabezpieczenia przeciwpożarowe i  przeciwkradzieżowe są czynne i należycie konserwowane.
Odpowiedź:
Zamawiający potwierdza, że wszystkie zabezpieczenia przeciwpożarowe i  przeciwkradzieżowe są czynne i należycie konserwowane

 

Pytanie nr 14
Prosimy o potwierdzenie, że obiekty wyposażono w gaśnice, hydranty oraz inne urządzenia przeciwpożarowe zgodnie z obowiązującymi normatywami, sprzęt i urządzenia poddawane są okresowej konserwacji i przeglądom stanu technicznego potwierdzających ich sprawność, zgodnie z zaleceniami producenta, nie rzadziej jednak niż raz w roku.
Odpowiedź:
Zamawiający potwierdza, że obiekty wyposażono w gaśnice, hydranty oraz inne urządzenia przeciwpożarowe zgodnie z obowiązującymi normatywami, sprzęt i urządzenia poddawane są okresowej konserwacji i przeglądom stanu technicznego potwierdzających ich sprawność, zgodnie z zaleceniami producenta, nie rzadziej jednak niż raz w roku.

 
Pytanie nr 15
Prosimy o podanie informacji na temat częstotliwości archiwizacji danych w formie elektronicznej na zapasowych kopiach oraz miejsca ich przechowywania.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że archiwizacja danych odbywa się w cyklach miesięcznych. Dane są przechowywane na dyskach zewnętrznych, w siedzibie Zamawiającego oraz poszczególnych jednostek podległych.

 
Pytanie nr 16
Prosimy o szczegółowy wykaz ubezpieczanego sprzętu elektronicznego z podziałem na jednostki z określeniem rodzaju sprzętu, roku produkcji, wartości jednostkowej. W przypadku brak wykazu na etapie przetargowym prosimy o podanie struktury wiekowej sprzętu do 5 lat, w  przedziale 5-8 lat i powyżej oraz z jakiego roku pochodzi najstarszy sprzęt i jaka jest jego wartość?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że na wniosek udostępni wykaz sprzętu Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w przetargu.

 
Pytanie nr 17
Prosimy o podanie rodzaju maszyn, aparatów i urządzeń zawierających elektroniczne podzespoły i wykazu tego mienia z rokiem produkcji.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że na wniosek udostępni wykaz sprzętu Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w przetargu.
 

Pytanie nr 18
Prosimy o potwierdzenie, iż w żadnej ze zgłoszonych do ubezpieczenia lokalizacji począwszy od 1997 r. nie wystąpiły szkody powodziowe w innym wypadku prosimy o wskazanie lokalizacji dotkniętych tego typu szkodami i wartości tych szkód.
Odpowiedź:
Zamawiający potwierdza, że w żadnej ze zgłoszonych do ubezpieczenia lokalizacji począwszy od 1997 r. nie wystąpiły szkody powodziowe w innym wypadku prosimy o wskazanie lokalizacji dotkniętych tego typu szkodami i wartości tych szkód.

 
Pytanie nr 19
Prosimy o wskazanie lokalizacji oraz łącznej wartości mienia w nich się znajdujących tj. wartość budynku, wyposażenia, środków obrotowych itp. znajdujących się na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne, jak też i  potwierdzenia, iż budynki te zostały wykonane w technologii uwzględniającej zagrożenia związane z wodami powodziowymi i niesionymi.
Odpowiedź
Zamawiający informuje, że nie posiada mienia znajdującego się na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią. Informacja dotycząca technologii wykonania budynków została podane w części Dane dotyczące oceny ryzyka.

 

Pytanie nr 20
Prosimy o uszczegółowienie informacji o szkodowości „szkoda po szkodzie" z następującymi informacjami:
·        data zdarzenia
·        data zgłoszenia
·        Kwota wypłaty
·        Kwota rezerwy
·        Przyczyna szkody/ okoliczności powstania
·        w OC identyfikacja (osobowa, rzeczowa) + na czym polegała
Odpowiedź nr 21
Zamawiający podaje szczegółowe informacje na temat szkód:

 

L.p.

data zdarzenia

data zgłoszenia

Wypłata

Rezerwa

Przyczyna szkody

OC identyfikacja

1

21.04.2010

21.04.2010

1.860,43 zł

-

 

Rzeczowa / OC dróg

2

21.05.2010

21.05.2010

2 147,36 zł

-

OC komunik.

 

3

11.06.2010

13.07.2010

976,00 zł

-

Wybicie szyby

 

4

20.06.2010

09.07.2010

2 260,16 zł

-

Informacje o artykule
Autor: Dariusz Matuszkiewicz
Zredagował(a): Dariusz Matuszkiewicz
Data powstania: 22.11.2013 13:37
Data ostatniej modyfikacji: 04.12.2013 15:04
Liczba wyświetleń: 3296

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Ogłoszenie o zamówieniu 27.11.2013 10:39 Dariusz Matuszkiewicz
2 Ogłoszenie o zamówieniu 25.11.2013 16:25 Dariusz Matuszkiewicz
3 Ogłoszenie o zamówieniu 22.11.2013 13:38 Dariusz Matuszkiewicz
bip_menu_bottom