powrót na stronę graficzną
Urząd Gminy Sędziejowice
skocz do góry skocz do góry skocz do góry skocz do góry skocz do góry

Artykuł archiwalny

print

2013-11-22 13:37:50

Ogłoszenie o zamówieniu


UBEZPIECZENIE GMINY SĘDZIEJOWICE W LATACH 2014 - 2016

UBEZPIECZENIE GMINY SĘDZIEJOWICE W LATACH 2014 - 2016

Numer ogłoszenia: 479930 - 2013;
data zamieszczenia: 22.11.2013



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sędziejowice,
ul. Wieluńska 6,
98-160 Sędziejowice,
woj. łódzkie, tel. 43 6771002, faks 43 6771006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasedziejowice.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UBEZPIECZENIE GMINY SĘDZIEJOWICE W LATACH 2014 - 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na ubezpieczeniu Gminy Sędziejowice w latach 2014 - 2016.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II. SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość dokonania doubezpieczeń związanych ze zwiększeniem posiadanego majątku lub koniecznością przywrócenia majątku do stanu sprzed szkody na zasadach określonych w paragrafie 6 Istotnych postanowień umowy o udzielenie zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium na zasadach i w formie określonej w punkcie 9 SIWZ - Wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, gdy Wykonawca wykaże, że jest uprawniony do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie ubezpieczeń Działu II załącznika do Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. 2013, poz. 950 z późn. zm.), w zakresie nie mniejszym niż opisany w SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty, zgodnie z Załącznikiem nr 1 - Dział I. Rozdział 2. SIWZ, podpisany przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela.
2) Załącznik do formularza oferty /szczegółowa kalkulacja oferty/, zgodnie z Załącznikiem nr 2 - Dział I. Rozdział 2. SIWZ, podpisany przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela.
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
4) W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6,
98 - 160 Sędziejowice, pokój nr 9-10 w godzinach pracy tj., 7:30 - 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
06.12.2013 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, - sekretariat (pokój nr 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA:
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II. SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA:
Ubezpieczenie pojazdów użytkowanych przez Gminę Sędziejowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II. SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Wójt
Jerzy Kotarski






- Wszyscy uczestnicy postępowania -

RW.VI.271.14.2013                                              Data: 25.11.2013 r.
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr RW.VI.271.14.2013 w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Ubezpieczenie Gminy Sędziejowice w latach 2014 - 2016".
 

ZMIANA TREŚCI SIWZ

Na mocy art.38, ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz., 907 ze zm.) w imieniu Zamawiającego - Gminy Sędziejowice informuję, iż dokonuję zmiany treści SIWZ w Dziale IV - Informacje do oceny ryzyka, pkt.1 - Informacja o szkodowości, która polega na zmianie brzmienia pkt.1, wg załączonych tabel dotyczących:
- Szkodowości z ubezpieczeń majątkowych,
- Szkodowości z ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej,
- Szkodowości z ubezpieczeń komunikacyjnych.

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.


Wójt
Jerzy Kotarski












- Wszyscy uczestnicy postępowania -

RW.VI.271.14.2013                                              Data: 27.11.2013 r.
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr RW.VI.271.14.2013 w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Ubezpieczenie Gminy Sędziejowice w latach 2014 - 2016".
 

ZMIANA TREŚCI SIWZ

Na mocy art.38, ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz., 907 ze zm.) w imieniu Zamawiającego - Gminy Sędziejowice informuję, iż dokonuję zmiany treści SIWZ w Dziale IV - Informacje do oceny ryzyka, pkt.1 - Informacja o szkodowości, która polega na zmianie brzmienia pkt.1, wg załączonych tabel dotyczących:
- Szkodowości z ubezpieczeń majątkowych,
- Szkodowości z ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej,

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.


Wójt
Jerzy Kotarski

Informacje o artykule

Autor: Dariusz Matuszkiewicz
Zredagował(a): Dariusz Matuszkiewicz
Data powstania: 22.11.2013 13:37
Data ostatniej modyfikacji: 27.11.2013 10:39
Liczba wyświetleń: 3716

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Ogłoszenie o zamówieniu 25.11.2013 16:25 Dariusz Matuszkiewicz
2 Ogłoszenie o zamówieniu 22.11.2013 13:38 Dariusz Matuszkiewicz