bip_menu_top

Artykuł archiwalny

print

2013-09-11 12:43:18

Ogłoszenie o zamówieniu


Zakup i dostawa oleju opałowego w ilości do 158.000 l

Numer ogłoszenia: 368478 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sędziejowice , ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice, woj. łódzkie,
tel. 43 6771002, faks 43 6771006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminasedziejowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa oleju opałowego w ilości do 158.000 l.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: /Zakup i dostawa oleju opałowego w ilości do 158.000 l./ o wartości opałowej średniej nie mniejszej niż 42MJ/kg, zawartości siarki palnej nie więcej niż 0,1 %.

2. Termin realizacji zamówienia od 10.11.2013 r. do 30.04.2015 r. w dostawach, każda w ilości od 2 500 do 8 000 1.

3. Dostawy realizowane będą w ciągu 48 godzin po złożeniu faxem zapotrzebowania przez Zamawiającego, środkiem transportu Wykonawcy.

4. Miejscem dostawy jest:
1) Urząd Gminy w Sędziejowicach - ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice
- do 18.000 l - sezon 2011/2012,
- do 25.000 l - sezon 2012/2013.

2) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Sędziejowicach, ul. Powstańców 1863r., 98 - 160 Sędziejowice - do 40.000 l / sezon.

3) Zespół Szkół w Marzeninie - ul. Łaska 7, Marzenin, 98-160 Sędziejowice - do 16.000 l / sezon.

5. Zamawiający na podstawie Art 36 ust.5 ustawy PZP nie wyraża zgody na udział podwykonawców w realizacji zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy )

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, gdy Wykonawca przedstawi aktualną koncesję udzieloną przez Prezesa Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • amawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia urządzeniami dystrybucyjnymi - autocysternami w ilości co najmniej 2 szt. posiadającymi, dla zamontowanych na nich instalacji pomiarowych do paliw ciekłych, aktualną legalizację Urzędu Miar. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówieni Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna z uwzględnieniem treści art. 22 ust. 5 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ,
2) dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej.


SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli konieczność dokonania takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - np. w przypadku zmiany stawek podatku VAT lub innych opłat paliwowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, pokój nr 9-10 w godzinach pracy tj., 7:30 - 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23.09.2013 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, - sekretariat (pokój nr 19).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Wójt
Jerzy Kotarski








- Wszyscy uczestnicy postępowania -


RW.VI.271.12.2013                                                        Data: 19.09.2013 r.

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr RW.VI.271.12.2013 w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Zakup i dostawa oleju opałowego w ilości do 158.000 l ".
  

ZMIANA TREŚCI SIWZ
 
Na mocy art.38, ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz., 759 ze zm.) Zamawiający - Gmina Sędziejowice, dokonuje zmiany treści SIWZ w punkcie 1, Działu XVI. Opis sposobu obliczania ceny - SIWZ, poprzez zmianę zapisu:

 
jest:
„Wykonawca sporządzając ofertę określi w niej cenę netto 1 litra oleju w temperaturze referencyjnej 15°C stosowaną przez niego w dniu 13.05.2013 r.".

 
winno być:
„Wykonawca sporządzając ofertę określi w niej cenę netto 1 litra oleju w temperaturze referencyjnej 15°C stosowaną przez niego w dniu 18.09.2013 r.".


Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.




Wójt
Jerzy Kotarski

Informacje o artykule

Autor: Wójt Gminy Sędziejowice
Zredagował(a): Dariusz Matuszkiewicz
Data powstania: 11.09.2013 12:43
Data ostatniej modyfikacji: 19.09.2013 09:25
Liczba wyświetleń: 3180

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Ogłoszenie o zamówieniu 13.09.2013 09:31 Dariusz Matuszkiewicz
bip_menu_bottom