Artykuł archiwalny
2012-06-11 23:50:44
WYPRAWKA SZKOLNA 2012/2013
INFORMACJA WÓJTA GMINY SĘDZIEJOWICE Z DNIA 11 CZERWCA 2012 ROKU WYPRAWKA SZKOLNA 2012/2013 Wójt Gminy Sędziejowice zawiadamia, że zgodnie z Rządowym programem pomocy uczniom w 2012 r.- „Wyprawka szkolna” pomoc w formie dofinansowania zakupu podręczników jest udzielana uczniom rozpoczynającym w roku szkolnym 2012/2013 naukę w szkołach.
Dofinansowanie zakupu podręczników wynosi:
- dla uczniów klas I-III szkóły podstawowej, - dla uczniów niepełnosprawnych klas I-III szkoły podstawowej |
do kwoty 180 zł |
- dla uczniów klas IV szkoły podstawowej - dla uczniów niepełnosprawnych klas IV-VI szkóły podstawowej |
do kwoty 210 zł |
- dla uczniów niepełnosprawnych gimnazjum |
do kwoty 325 zł |
- dla uczniów klasy I szkoły ponadgimnazjalnej: zasadniczej szkoły zawodowej, liceum ogólnokształcącego i technikum, - dla uczniów niepełnosprawnych zasadniczej szkoły zawodowej, liceum ogólnokształcącego, uczniów niepełnosprawnych klas II-III liceum profilowanego i technikum, - uczniów niepełnosprawnych klas II-III uzupełniającego liceum ogólnokształcącego, klas II-III technikum uzupełniającego. |
do kwoty 352 zł |
-
Rodzice składają wniosek o dofinansowanie w szkole, w której dziecko będzie uczyło się w roku szkolnym 2011/2012.
-
Wnioski rozpatruje dyrektor szkoły.
-
Dyrektor szkoły po rozpatrzeniu wniosków sporządza listę uczniów uprawnionych do otrzymania wyprawki szkolnej i przekazuję ją do Wójta Gminy właściwego ze względu na siedzibę szkoły. Listy uczniów należy przekazać do sekretariatu Urzędu Gminy w Sędziejowicach w nieprzekraczalnym terminie do 27 lipca 2012 r.
-
Po otrzymaniu listy uczniów Wójt Gminy przekazuje dyrektorom szkół informację o liczbie uczniów zakwalifikowanych do otrzymania dofinansowania w związku z przekroczeniem dochodu. Dyrektor szkoły po otrzymaniu powyższej informacji podejmuje decyzję w sprawie przyznania pomocy.
-
Wójt Gminy przekazuje przyznane środki na zakup podręczników na rachunek bankowy szkoły.
-
Dyrektor szkoły po przedstawieniu dowodu zakupu, zwraca koszty kupna podręczników do wysokości dofinansowania. Rodzice przedstawiają dowód zakupu podręczników (faktura VAT wystawiona imiennie na ucznia, rodzica/opiekuna prawnego, rachunek, paragon lub oświadczenie o zakupie podręczników (w przypadku złożenia oświadczenia o zakupie podręczników do oświadczenia należy dołączyć informację o rozliczeniu wydatków tylko w ramach Rządowego programu pomocy uczniom w 2011 r. – „Wyprawka szkolna”).
WNIOSKI
DOT. „WYPRAWKI SZKOLNEJ” NALEŻY ZŁOŻYĆ
U DYREKTORA
SZKOŁY, W KTÓREJ DZIECKO BĘDZIE UCZYŁO SIĘ
W ROKU SZKOLNYM
2012/2013 DO DNIA 25 LIPCA 2012 r.
Informacje o artykule
Autor: | Wójt Gminy Sędziejowice |
---|---|
Zredagował(a): | Michał Ułański |
Data powstania: | 11.06.2012 23:50 |
Data ostatniej modyfikacji: | |
Liczba wyświetleń: | 3916 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|