Artykuł archiwalny
2012-02-08 13:25:19
Ogłoszenie o zamówieniu
Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Sędziejowice i Sędziejowice – Kolonia – ul. Krótka, na długości 435,20m (działki nr 26, 76, 81/12, 81/2, 82, 129, 415/1, 416 i 417),
Numer ogłoszenia: 38254 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice, woj. łódzkie
tel. 43 6771002, faks 43 6771006.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminasedziejowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Sędziejowice i Sędziejowice - Kolonia - ul. Krótka, na długości 435,20m (działki nr 26, 76, 81/12, 81/2, 82, 129, 415/1, 416 i 417)
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowie drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Sędziejowice i Sędziejowice - Kolonia - ul. Krótka, na długości 435,20m (działki nr 26, 76, 81/12, 81/2, 82, 129, 415/1, 416 i 417).
Zakres robót do wykonania:
- geodezyjne odtworzenie trasy drogi w terenie,
- mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, podbudowy z kruszywa kamiennego i nawierzchni betonowej,
- rozebranie przepustów betonowych,
- montaż przepustów z rur PEHD,
- przełożenie kabla telefonicznego,
- roboty ziemne (odtworzenie trasy drogi w terenie, usunięcie humusu, formowanie i zagęszczanie nasypów),
- montaż studni rewizyjnych dla odwodnienia,
- wykonanie kanałów z rur PEHD i PCV,
- montaż studzienek ściekowych ciężkich,
- regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych,
- ułożenie krawężników,
- ułożenie obrzeży betonowych pod chodniki i wjazdy na podsypce cementowo piaskowej gr.5cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową,
- wykonanie podbudowy z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcji 0-63mm gr.15cm i podsypki piaskowej gr.12cm,
- ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr.8cm na podsypce gr.5cm z miału kamiennego bazaltowego o frakcji 0-4mm oraz gr.6cm na podsypce cementowo - piaskowej gr.5cm,
- wykonanie podbudowy z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcji 0-63mm z jednoczesnym skropieniem podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0.7 kg/m2, - wykonanie warstwy wiążącej grubości średnio 4cm z mieszanek mineralno - bitumicznych KR-1 o uziarnieniu 0-12,8mm,
- wykonanie warstwy ścieralnej grubości średnio 4cm z mieszanek mineralno - bitumicznych KR-1 o uziarnieniu 0-12,8mm,
- plantowanie skarp, dna wykopów i korony nasypów,
- ustawienie oznakowania pionowego,
- mechaniczne malowanie linii na przejściach dla pieszych - regulacja pionowa studzienek wodociągowych i studni rewizyjnych,
- wymiana hydrantów,
2. Szczegółowy zakres zamówienia określają:
- projekt techniczny - załącznik nr 9 do SIWZ,
- przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do SIWZ.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe oznaczenie ternu budowy zgodnie z przepisami Kodeksu Drogowego.
4. Do obowiązków wykonawcy należy ponadto:
- Zabezpieczenie placu budowy.
- Przygotowanie projektu organizacji ruchu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) wg zasad określonych w pkt.XIII SIWZ
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
o Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
o Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia gdy wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane podobnego rodzaju polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy drogi z nawierzchnią z mieszanki mineralno - bitumicznej na długości co najmniej 0,5 km każda. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
· III.3.3) Potencjał techniczny
o W zakresie potencjału technicznego Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
o Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia gdy wykaże, że osoby kierujące wykonaniem zamówienia - Kierownik / cy robót drogowych - posiada uprawnienia do kierowania robotami o specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
o W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
4) Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej,
5) Dokument wskazujący części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 7 do SIWZ (w przypadku nie wystąpienia podwykonawców wpisać: nie dotyczy),
6) Szczegółowy kosztorys ofertowy,
7) Dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale IX SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) Zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) stosownie do wysokości zmiany stawek.
2) w przypadku zmiany uregulowań prawnych mających istotny wpływ na podniesienie kosztów realizacji zamówienia stosownie do wynikających z nich zmian
3) Zmiany nazwy lub adresu Wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno prawnej - przekształceniem.
4) Zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem:
- zmiany terminu realizacji zadania inwestycyjnego spowodowanego zaistnieniem okoliczności mających wpływ na przebieg realizacji zamówienia, których nie można było przewidzieć w momencie jej podpisania;
- warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
- odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych;
- konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; - innych niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych, technicznych lub przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, zgodnie z przepisami odrębnymi.
- wstrzymania robót budowlanych przez uprawniony organ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, pokój nr 9-10 w godzinach pracy tj., 7:30 - 15:30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
29.02.2012 godzina 10:00
miejsce: Urząd Gminy w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 6, 98 - 160 Sędziejowice, - sekretariat (pokój nr 19)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
Jerzy Kotarski
RW.VI.271.3.2012 Data: 14.02.2012 r.
Pytanie nr 1
i doświadczenia jakim ma się wykazać Wykonawca i określenie wykonania drogi z nawierzchni mineralno-asfaltowej w powierzchni jej wykonania, tj, w m2, lub też w wartości brutto za jej wykonanie.
Odpowiedź:
- jest:
1.2 Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie,
1.2.1 Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy
i doświadczenia gdy wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane podobnego rodzaju polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy drogi z nawierzchnią z mieszanki mineralno - bitumicznej na długości co najmniej 0,5 km każda.
1.2 Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie,
1.2.1 Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy
i doświadczenia gdy wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane podobnego rodzaju polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy drogi wraz z wykonaniem nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej na długości co najmniej 0,5 km i szerokości co najmniej 4,0mb. każda.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ w Rozdziale IX - Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców, która polega na zmianie brzmienia pkt.1, ppkt.2, poprzez:
- jest:
- winno być:
Wójt
Jerzy Kotarski
Numer ogłoszenia: 44534 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 38254 - 2012 data 08.02.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Sędziejowice
ul. Wieluńska 6
98-160 Sędziejowice
woj. łódzkie
tel. 43 6771002
fax. 43 6771006.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).
- W ogłoszeniu jest: III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia gdy wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane podobnego rodzaju polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy drogi z nawierzchnią z mieszanki mineralno - bitumicznej na długości co najmniej 0,5 km każda. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/..
- W ogłoszeniu powinno być: III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia gdy wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane podobnego rodzaju polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy drogi wraz z wykonaniem nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej na długości co najmniej 0,5 km i szerokości co najmniej 4,0mb każda. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów określonych w rozdziale IX SIWZ na zasadzie wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/..
Wójt
Jerzy Kotarski
RW.VI.271.3.2012 Data:
15.02.2012 r.
W odpowiedzi
na pytanie dotyczące postępowania prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Przebudowa
drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Sędziejowice i Sędziejowice - Kolonia - ul. Krótka, na długości
435,20m (działki nr 26, 76, 81/12, 81/2, 82, 129, 415/1, 416 i 417)" udzielam
odpowiedzi:
Pytanie nr 1
Prosimy o
sprecyzowanie ile osób należy wykazać w Wykazie: WYKAZ OSÓB KIERUJĄCYCH WYKONANIEM ZAMÓWIENIA, w celu spełnienia
warunku dysponowania osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
Odpowiedź:
Wykaz
osób kierujących wykonaniem zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ,
dotyczy jedynie kierownika / ów robót drogowych dostępnych Wykonawcy w celu
prawidłowego wykonania zamówienia.
W tym
stanie rzeczy, Zamawiający wymaga wykazanie przez Wykonawcę co najmniej 1 osoby
posiadającej uprawnienia do kierowania robotami o specjalności drogowej,
określonymi w SIWZ.
Wójt
Jerzy Kotarski
Informacje o artykule
Autor: | Wójt Gminy Sędziejowice |
---|---|
Zredagował(a): | Dariusz Matuszkiewicz |
Data powstania: | 08.02.2012 13:25 |
Data ostatniej modyfikacji: | 15.02.2012 12:22 |
Liczba wyświetleń: | 3147 |
Artykuły archiwalne
Lp. | Tytuł | Data modyfikacji | Zredagował |
---|---|---|---|
1 | Ogłoszenie o zamówieniu | 14.02.2012 14:41 | Dariusz Matuszkiewicz |
2 | Ogłoszenie o zamówieniu | 08.02.2012 14:35 | Dariusz Matuszkiewicz |