powrót na stronę graficzną
Urząd Gminy Sędziejowice
skocz do góry skocz do góry skocz do góry skocz do góry skocz do góry

Artykuł archiwalny

print

2010-03-17 17:08:49

Ogłoszenie o zamówieniu


na zadanie pn.: Odławianie z terenu gminy Sędziejowice bezpańskich psów i ich hotelowanie.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sędziejowice
ul. Wieluńska 6
98-160 Sędziejowice
woj. łódzkie
tel. 43 6771002
faks 43 6771006.

Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.gminasedziejowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odławianie z terenu gminy Sędziejowice bezpańskich psów i ich hotelowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odławianie wskazanych przez Zamawiającego bezpańskich psów z terenu administracyjnego Gminy Sędziejowice oraz ich hotelowanie.

2. Zakres świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje: a) Przejęcie dotychczas hotelowanych w Hotelu dla Zwierząt w Łodzi ul Kosodrzewiny nr 56 psów w ilości 43 szt., będących własnością Gminy Sędziejowice. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość psów do przejęcia z Hotelu dla Zwierząt w Łodzi przy ul. Kosodrzewiny 56 może być mniejsza lub większa, a wynikać to będzie z ilości psów przebywających w hotelu dla zwierząt na dzień rozpoczęcia obowiązywania umowy, zawartej w wyniku niniejszego przetargu. Za przejęcie hotelowanych psów, Wykonawca nie będzie pobierał od Zamawiającego żadnych opłat z tego tytułu.
b) Przybycie, do 36 godzin od zgłoszenia, na miejsce gdzie znajduje się bezpańskie zwierzę, odłowienie zwierzęcia, zapewnienie w czasie odłowienia i transportu zwierząt korzystania z urządzeń i środków, które nie stwarzają zagrożenia życia zdrowia oraz cierpienia zwierząt oraz dostarczenie ich i hotelowanie w ilości do 35 sztuk. W przypadku odławiania i odbioru matki z młodymi koszty dojazdu i odławiania będą liczone jak dla 1 szt.
c) Oznaczenie numerem identyfikacyjnym przebywających w hotelu psów poprzez chipowanie.
d) Zapewnienie zwierzętom odłowionym (od daty podpisania umowy będącej wynikiem niniejszego postępowania przetargowego) i przejętym wskazanym w pkt. 2a opieki weterynaryjnej w zakresie kontroli stanu zdrowia, profilaktyki, leczenia i zwalczania pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych oraz właściwych warunków pobytu psów w hotelu, w tym ich karmienie. Rozbieżności w ilości odłowionych psów i przejętych wskazanych w pkt. 2a mogą wynikać z faktu, że niektóre psy zostaną adoptowane lub uśpione. W przypadku śmierci zwierzęcia Wykonawca ponosi koszty utylizacji zwłok padłego zwierzęcia.
e) Zapewnienie oddawania odłowionych psów i przejętych wskazanych w pkt 2a do adopcji.
f) Prowadzenie wykazu zwierząt przebywających w hotelu, zawierającego między innymi: opis zwierzęcia (gatunek, płeć maść i oznakowanie), datę przyjęcia do hotelu, dane dotyczące kwarantanny, dane dotyczące prowadzonych szczepień i zabiegów weterynaryjnych, datę opuszczenia hotelu oraz imię i nazwisko, adres osoby, której przekazano zwierzę lub datę śmierci zwierzęcia z podaniem przyczyny.
 
3. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość odławianych psów może ulec zmniejszeniu i będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb i zgłoszeń na odławianie bezpańskich psów.

4. Zamawiający na podstawie art.36 ust.5 ustawy PZP nie wyraża zgody na udział podwykonawców w realizacji zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art.67, ust.1, pkt.6 i 7 ustawy PZP, w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
77.50.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 24 miesiące.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/


III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/


III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/


III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/


III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

· Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Parafowany wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie


SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach :
a) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
b) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Sędziejowice
ul. Wieluńska 6
98-160 Sędziejowice
pokój nr 19 (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
26.03.2010 godzina 10:00

miejsce:
Urząd Gminy Sędziejowice
ul. Wieluńska 6
98-160 Sędziejowice
sala B.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

Ogłoszenie umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
Numer ogłoszenia: 75860 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010 r.








OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 75860 - 2010 data 17.03.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice, woj. łódzkie, tel. 043 6771002, fax. 043 6771006.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.1).
  • W ogłoszeniu jest: Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice, pokój nr 19 (sekretariat)..
  • W ogłoszeniu powinno być: Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice, pokój nr 9-10..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice, sala B..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice, pokój nr 19 (sekretariat)..
 



Informacje o artykule

Autor: Wójt Gminy Sędziejowice
Zredagował(a): Dariusz Matuszkiewicz
Data powstania: 17.03.2010 17:08
Data ostatniej modyfikacji: 17.03.2010 17:09
Liczba wyświetleń: 3237

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował